Márciusban is emelkedett az európai gépjármű értékesítés
2014. 04. 17. 09:10
Az európai gépjármű értékesítés márciusban már egyhuzamban hetedik hónapja emelkedett, az értékesített gépjárművek száma éves összevetésben 10,6 százalékkal 1,44 millió darabra nőtt. Az első negyedévet tekintve az értékesítés bővülése 8,4 százalékos volt - derül ki az európai autógyártók szövetségének (ACEA) kedden közzétett adataiból.
Az eladások a legnagyobb mértékben az Egyesült Királyságban és Spanyolországban emelkedett, előbbi esetében 17,7 százalékos, utóbbinál 10 százalékos bővülés mutatkozott a múlt hónap folyamán. Franciaországban 8,5 százalékkal, Németországban 5,4 százalékkal, míg Olaszországban 5 százalékkal több autó talált vevőre, mint egy éve. Az európai márkák közül a Volkswagen eladásai 8,6 százalékkal a PSA Csoport értékesítése 11 százalékkal, a Renault csoporté 30 százalékkal emelkedett márciusban.
Az Axel Springer megveszi a Politicót
az Axel Springer német kiadóvállalat a washingtoni Politico hírportál kiadóját, bővítve ezzel amerikai portfólióját - jelentették csütörtökön két amerikai lap, a The Wall Street Journal és a The New York Times internetes kiadásai.
Három partnerre lehet szükség a kormányalakításhoz Németországban
Németország második világháború utáni történetében először nem kettő, hanem három partnerre lehet szükség a kormányalakításhoz a szeptemberi szövetségi parlamenti (Bundestag-) választás után - jelentette ki az egyik legtekintélyesebb német választási szakértő csütörtökön Berlinben.
Áruházakban és iskolákban is felvehető lesz az oltás Brüsszelben
Az új típusú koronavírus ellen védettek arányának növelése érdekében szeptembertől a belga főváros több nagyáruházában is lehetőség nyílik az oltásra - derül ki csütörtöki közlésekből. Brüsszelben októbertől újra kinyithatnak a zenés szórakozóhelyek, bár Belgiumban az elmúlt hét napban átlagosan négy százalékkal emelkedett a koronavírussal fertőzöttek száma.
Új közép-európai keresleti igazgatót nevez ki a Mars
A Mars, a világ egyik legnagyobb édesség-, rágógumi-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója Daniela Hlavackovát nevezi ki új közép-európai keresleti igazgatójává. Daniela, aki korábban Szlovákia piaci igazgatója volt, most a régió négy országában - Csehországban, Romániában, Magyarországon és Szlovákiában – lesz felelős a marketingtevékenységért és az ezáltal ösztönzött növekedésért.
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe szeptemberre. A gazdaságkutató intézet csütörtöki jelentése szerint szeptemberre vonatkozóan mínusz 1,2 pontra csökkent a fogyasztói hangulatindex az előző havi mínusz 0,4 pontról. Az elemzők kisebb esést, 0,7 pontot vártak.