A Bentley megduplázná 2017-ig eladásait
Így fogalmazott: "Ötéves időtávban el szeretnénk érni az évi 15 ezer eladott autót, s ezt kizárólag a meglévő modellportfólió révén". Az előző évben a Bentley márka értékesítései 37 százalékkal 7.003-ra nőttek, s két veszteséges év után ismét nyereséget mutatott fel a brit luxusmárka. Dürheimer az interjúban elmondta: 2012-ben "robosztus, kétszámjegyű növekedési számot" kívánnak elérni, s célként jelölte meg, hogy elérhetik a legutóbb 2007-ben tapasztalt 10 ezer feletti eladási számot.
A vezérigazgató szerint a márka legnagyobb piacává - az Egyesült Államokat megelőzve - Kína léphet elő 2012-ben. A Volkswagen-csoport, a szintén német BMW-csoporttal folytatott élénk versengés után vásárolta meg 1998-ban a Bentley autómárkát. A BMW végül akkor a Rolls-Royce márkát szerezte meg, amely addig egy vállalatcsoportban volt a Bentley-vel. (MTI)