A Puma nem érzi a válságot - de ez nem a magyar
A vezérigazgató beszámolója szerint a Puma mind a tizenkét fontos piacán növelte forgalmát, beleértve az év elején természeti katasztrófával sújtott Japánt is. A tőzsdéken tapasztalható nyugtalanság a konszern üzletében nem érhető tetten. A Puma ennek ellenére is felkészül az ellenszélre, hiszen a közgazdászok jövőre lényegesen alacsonyabb gazdasági növekedéssel számolnak.
Mindenesetre a Puma működési területe "meglehetősen ellenálló a válságokkal szemben". A 2009-es válság idején az ágazat, a piacvezető Nike és adidas vállalatokkal együtt lényegesen kisebb mértékű visszaesést szenvedett el más gazdasági ágazatokhoz, például az autóiparhoz képest. Franz Koch arra számít, hogy 2015-ig az értékesítési árbevétel 4 milliárd euróra emelkedik, miután az idén 5 százalékos növekedéssel várhatóan át fogja lépni a 3 milliárd eurós határt.