A Sony Music megvette a ShowTime Budapest Kft. többségét
A Sony Music Entertainment Magyarország a ShowTime-mal történő összefonódásával tovább erősíti abbéli képességét, hogy a frissen megjelent zenei albumokat és más termékeket népszerűsítsen művészei turnéihoz és koncertjeihez kapcsolva - emeli ki a közlemény.
A ShowTime - mint legnagyobb hazai tulajdonban lévő eseményszervező cég Magyarországon - bonyolítja az ország legrangosabb koncertjeinek jelentős részét. A ShowTime Budapest Kft. 2008-ban 1 milliárd 332 millió forint, 2009-ben 1 milliárd 432 millió forint árbevételt ért el. Nyereségadatot az MTI érdeklődésére nem kívántak közölni, miként a vételárról sem kívántak tájékoztatást adni.
Geszti Margit, a Sony Music Entertainment Magyarország ügyvezető igazgatója a közleményben hangsúlyozza: "Jó ideje dolgozunk már a ShowTime-mal, és örömmel tekintünk az akvizíció következtében előttünk nyíló új lehetőségekre, amelyek révén tovább növeljük hazai és nemzetközi művészeknek és céges partnereinknek nyújtott szolgáltatásaink körét". Az ügylet révén a ShowTime lesz a Sony Music koncertszervező cégekből álló európai hálózatának legújabb tagja, s a megállapodás értelmében a ShowTime a jelenlegi formában működik tovább.