Online parfüméria a Bookline oldalán
A Douglas Parfüméria (http://douglas.bookline.hu) a többi webshophoz hasonlóan saját arculattal és vásárlást támogató felületekkel (vásárlási toplisták, speciális kiemelt akciók és ajánlatok) rendelkezik majd.
A Bookline és a Douglas átfogó és eredményes tárgyalásainak köszönhetően 2009. szeptember 8-tól egy új Bookline webshop indult útjára, amely a régióban egyedülálló módon a gyakorlatban egy internetes Douglas Parfümériát takar.
A Douglas Parfüméria szigorú kereskedelmi politika szerint jelenik meg a magyar és nemzetközi piacon, így a Bookline Internetes Áruházba való integrálódása történelmi lépés a cég életében. A Magyarországon eddig interneten keresztül történő értékesítéssel még nem rendelkező cég fontosnak tartotta, hogy egy, az internetes vásárlás piacára jól bevezetett, megbízható márka segítségével kezdje meg az internetes értékesítését. A Bookline több mint két éve nyitott a könyvön kívüli termékek irányába, jelentősen kiszélesítve ezzel a korábbi termékportfólióját. Jelenleg az antikvár és új könyveken kívül DVD, CD, drogériai termékek, játékok és műszaki cikkek szerepeltek a kínálatban.
A két cég között létrejött stratégiai kapcsolatnak köszönhetően, a Douglas Parfüméria folyamatosan bővíteni fogja kínálatát olyan exkluzív márkákkal, amiknek kizárólagos forgalmazója, így azok a Douglas boltokon kívül majd csak a Bookline oldalán lesznek elérhetőek.
A Bookline az együttműködés keretén belül biztosítja a logisztikai kapacitásait, egyedülálló webmotorját, valamint marketing támogatást nyújt a prémium termékek kommunikációjához. Az előzetesen készített felmérés alapján a Bookline felhasználók 75%-át kitevő nők, kifejezetten hűséges vásárlók és már közel 15%-uk a könyvön kívüli termékeket is rendszeresen a Bookline webáruházában vásárolja meg. Az indulás őszi időzítése nem véletlen, mindkét cég reményét fejezte ki, hogy a karácsonyi parfümvásárlásból közös erővel, az eddigiekhez képest jelentősebb, meghatározóbb szeletet hasíthatnak ki.