Nyereséges a Bónusz Brigád
Tavaly, a társaság működésének első teljes évében összesen mínusz 154,2 millió forint volt a negyedévről negyedévre folyamatosan javuló EBITDA, ami a piacra lépés, valamint a piacvezető pozíció kivívásának és megszilárdításának magas költségeit tükrözte.
A társaság az MTI érdeklődésére közölte: az első negyedéves forgalmuk 131,3 millió forint volt, szemben az egy évvel korábbi 32,3 millió forinttal. Tavaly a Bónusz Brigád éves forgalma több mint 44 millió forinttal haladta meg a várt 1 milliárd forintot. A cégnek a magyar piacon 42 százalékos a piaci részesedése, amivel vezető pozíciót tölt be. Heller Gábor és Kaprinay Zoltán 2010-ben alapította a Bónusz Brigád közösségi vásárló portált Magyarországon. A társaság bevételét alapvetően az adja, hogy az internetes közösségi felület forgalmából nettó 30 százalékkal részesedik.
A GKIeNET korábbi felmérése szerint Magyarországon 2011-ben az online kiskereskedelmi forgalom 155-160 milliárd forint volt. A bónuszos-kuponos értékesítés szolgáltatás piacát megközelítően 3 milliárd forintosra becsülték 2011-ben. A vásárlói oldalnak a Facebookon több mint 311 ezer rajongója van, a brigád 2011 novemberében alapítója volt a Slevomat Group nemzetközi hálózatának, amely 7 ország piacvezető közösségi vásárló oldalát foglalja magában. A csoport regisztrált felhasználóinak száma meghaladja a 2 milliót. (MTI)