Triplázott a UPS
A cég szerint ebben különösen nagy szerepet játszott a karácsonyi forgalomnövekedés, valamint az, hogy nemzetközi üzletága is jól teljesített a tavalyi utolsó három hónapban. A UPS adózott eredménye 757 millió dollár, részvényenként 75 cent lett, az egy évvel korábbi 254 millió dollár, részvényenként 25 cent után. A vállalat bevétele 2,5 százalékkal 12,38 milliárd dollárra csökkent az egy évvel korábbi 12,70 milliárd dollárról. Az elemzők kisebb, 74 cent részvényarányos eredményre, és szerényebb, 12,25 milliárd dolláros forgalomra számítottak.
Az egész idei évre vonatkozóan a részvényenkénti nyeresége 2,70-3,05 dollár között alakulhat a vállalat várakozásai szerint. Az elemzők az idei évre 2,81 dolláros részvényenkénti nyereséggel kalkulálnak.
A negyedik negyedévben a szállított csomagok volumene 1,4 százalékkal 1,1 milliárdra emelekdett, míg az átlagos nap volumen változatlanul 17,3 millió csomag volt. Az ünnepi időszak alatt globálisan a szállított mennyiség elérte a 22 millió darabot nyolc napon keresztül, ezen belül két nap is volt, mikor még a 24 milliós darabszám is megvolt.
Az egész 2009-es évre vonatkozóan a nyeresége 2,15 milliárd dollárra, részvényenként 2,14 dollárra csökkent, a 2008-ban mért 3 milliárdról, illetve részvényenként 2,94 dollárról. Bevétele a 2008-ban elért 51,49 milliárdról 45,30 milliárdra csökkent.