Viharjelzés SMS-ben!
A Generali adatai szerint 2009-ben a vagyonbiztosításokkal kapcsolatos káresetek 23 százalékát a szélsőséges időjárás okozta károk tették ki, csaknem 48 000 bejelentés érkezett a társasághoz. A biztosító tavaly mintegy 5 milliárd forintot fizetett ki meteorológiai kárra, melyből a legtöbbet a vihar által okozott károk jelentették.
Az idei szélsőséges időjárás miatt május 26-ig 14401 darab viharkár-bejelentés érkezett a biztosítóhoz, ennek több mint 50% százalékát már lezárta a Generali, és 190 millió forintot ki is fizetett ügyfeleinek.
Forrás: Generali-Providencia Biztosító Zrt.
„Felelős biztosítóként fontosnak tartottuk, hogy a kármegelőzésben is segítséget nyújtsunk, ezért indítottuk el díjmentes sms viharjelző szolgáltatásunkat, amelyet minden lakás- és gépjármű-biztosítással rendelkező ügyfelünk igénybe vehet. A veszélyjelzést SMS-ben küldjük - elektronikus kommunikációt engedélyező - ügyfeleinek lakás- vagy gépjármű-biztosítási szerződésük irányítószáma alapján, ha 1-2 órán belül szélvihar, jégeső, villámcsapás, felhőszakadás, ónos eső, erős havazás, vagy hófúvás alakul ki az érintett térségben. Az sms üzenetben a Generali rövid kármegelőzési tanácsot is ad. - mondta Szikszai József, a Generali vagyon-kárrendezési divíziójának vezetője.
„Amennyiben ügyfeleink igénybe szeretnék venni a Generali sms viharjelző szolgáltatásunkat, csak annyit kell tenniük, hogy gépjármű- vagy lakásbiztosítási szerződésük megkötésekor jóváhagyják az elektronikus kommunikációt. Az elektronikus kommunikáció engedélyezésére utólag is van lehetőség ügyfélszolgálati irodáinkban. Biztosítónk a szolgáltatás aktiválásáról sms-értesítést küld.
A Generali-Providencia Biztosító Zrt. viharvadász szolgáltatásáról bővebben a www.generali.hu/sms címen olvashatnak.