Kate már a bankkártyád CVC kódját is meg tudja mondani

Bizonyára mindenkinek eszébe jut olyan online vásárlás, amikor meg kell adni a bankkártyánk adatait: kártyaszámot, lejárati dátumot, és végül a gyakran elfelejtett háromjegyű biztonsági kódot, a CVC-kódot. Ilyenkor némi dühöngés után fel kell állnunk a fotelből, megkeresni a bankkártyát, majd onnan bepötyögni a kívánt adatokat, ha nem voltunk olyan előrelátóak, hogy kikészítsük a plasztiklapot. Ráadásul néha nem is mindig kényelmes otthonunkban történik mindez, hanem sietve, nem ideális körülmények között.
A K&H digitális pénzügyi asszisztense, Kate azonban megoldást kínál a fenti helyzetre: kérésre immár a bankkártya-számot, annak lejárati dátumát és a háromjegyű CVC-kódot is megadja, így jelentősen könnyíti és egyszerűsíti az online vásárlásokat.
Kate okosabb a mobilbanknál is
Kate így olyan tudással rendelkezik, amit talán nem is feltételeznek róla a mobilbanki felhasználók, már csak azért sem, mert ezeket a funkciókat nem találhatják meg a felhasználók a mobilbankban. Ha még nagyobb kényelemre vágyunk, a K&H mobilbank alkalmazását widgetként is kitehetjük a mobilunk kezdőképernyőjére, így Kate, a digitális pénzügyi asszisztens közvetlenül, egy „kattintással” elérhető, így gyorsítva, egyszerűsítve a bankolást.
„Bankunk innovációs törekvései mindig a felhasználói élmény növelésére irányulnak: hogy ügyfeleink a pénzügyeiket minél egyszerűbben, gördülékenyebben, gyorsabban és kényelmesebben, ugyanakkor a legnagyobb biztonságban intézhessék. Ennek példája Kate legújabb funkciója is. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb bankolási élményt kínáljuk, nap mint nap bizonyítva, hogy nem véletlenül kapunk fejlesztéseinkért országos és nemzetközi díjakat, amelyek a felhasználói élményt honorálják” – kommentálta a bevezetett új funkciókat Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője.