Kedvezett az előző év a REGIO számára
A vállalat 6 százalékos növekedéssel zárta az évet, amelyhez nagyban hozzájárult a karácsonyt megelőző 10 napos vásárlási csúcs.
A kereskedő cég közleménye szerint az áruházi vásárlások kosárértéke 4,4 százalékkal 9400 forintra nőtt az azt megelőző évhez képest, az online rendeléseké viszont nem változott, 13 000 forint maradt, az internetről érkező forgalom 118 százalékkal nőtt 2022-höz viszonyítva.
A játékpiac tetőpontja a karácsony, az ünnepi időszakban a teljes éves forgalom 25-30 százaléka valósul meg. Ilyenkor sokkal magasabb összegben kerülnek játékok a kosárba online, átlagosan 21 000 forint értékben, de a bolti vásárlás kosara is 12 300 forintra ugrik az ünnep előtt - ismertette Gyaraki Dávid, a REGIO Játék ügyvezető-helyettese a közleményben.
A REGIO Kft. 1990-ben alakult, országszerte 42 játékbolttal rendelkezik, és közel 20 százalékos részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon. A több mint 500 embert foglalkoztató vállalat számos nemzetközi játékmárka kizárólagos magyarországi partnere.