Kiváló Üzleti Márka védjegyet kapott a diákhitel-rendszer
Az elismerés bizonyítja, hogy a magyar diákhitelezés rendszere világszinten is egyedülálló, hiszen a MagyarBrands Program a kiválasztási folyamat során több szempontból is vizsgálja egy márka pénzügyi adatait, elemzi a hírnevét. Figyelembe vették továbbá, hogy a diákhitelezés mennyire kötődik az országhoz, mennyire tekintik magyarnak, és hány éve van jelen a belföldi piacon - írták.
Egyértelműen mutatja az elismerés azt is, hogy a magyar diákhitelezés rendszere kiváló teljesítményt nyújt évtizedek óta. A MagyarBrands díj, ezen belül a Kiváló Üzleti Márka a felsőoktatás hallgatói és az üzleti partnerek számára is segítség, hiszen a program a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákat értékeli - tették hozzá.
A Diákhitel Központot 2001-ben hozták létre, jogszabály szerint a hitelezésből nincs üzleti haszna. 2021-ben több mint 33 milliárd forintot, alapításuk óta addigra több mint 434 milliárd forintot folyósítottak, szerződéseik száma megközelítette a félmilliót. 2022-ben az új hitelfelvevők száma meghaladta a 22 ezer főt, számukra 12,5 milliárd forint hitelt nyújtottak - olvasható az intézmény honlapján.