Nyereséges lett a Disney streaming üzletága

Ez éves összevetésben 2%-os növekedésnek felel meg. A nyereség 1,61 dollár volt részvényenként, könnyedén felülmúlva az 1,46 dolláros konszenzust és az egy évvel ezelőtti 1,39 dollárt.
A hazai élményparkok továbbra is erősen teljesítettek, de a vállalat hagyományos kábel tv-s egységénél 15%-kal esett a bevétel. A streaming üzletág 346 millió dolláros profitot ért el, ami jelentős előrelépés az egy évvel ezelőtti 19 milliós veszteséghez képest, bár a Disney+ előfizetői bázisa csak 1,8 millióval nőtt a várt 2,05 millió helyett.
A gyengeségek ellenére a vezetőség kissé magasabbra, 5,75 dollárról 5,85 dollárra emelte az idei egy részvényre jutó nyereségre vonatkozó várakozását, emellett jelentős új partneri megállapodásokat jelentettek be, köztük egy mérföldkőnek számító megállapodást az NFL-lel és a WWE rendezvények közvetítési jogának megszerzését.