Várakozások felett teljesített a Meta

Ezen belül a reklámbevételek év/év alapon 21%-kal, összesen 46,56 milliárd dollárra emelkedtek, míg az üzemi eredmény 20,44 milliárd lett, ami 38%-os emelkedés. Az egy részvényre jutó nyereség 7,14 dollár volt, jelentősen az 5,89 dolláros piaci becslés felett.
A vállalat emellett 11%-os növekedést tapasztalt a hirdetésmegjelenítésekben és 9%-ot az átlagos hirdetési árakban. A Meta napi felhasználóinak száma elérte a 3,48 milliárdot, ami 6,4%-os éves növekedést jelent.
A harmadik negyedévre a Meta 47,5 és 50,5 milliárd dollár közötti bevételt vár, ami optimistább, mint az elemzők által becsült 46,2 milliárd. Hozzátették, hogy a negyedik negyedévben a bevételnövekedés várhatóan lassulni fog a harmadik negyedévhez képest a bázishatás miatt.
A teljes évre vonatkozóan 114 és 118 milliárd dollár közötti összköltségre számít a tech óriás. A capex sáv alsó értékén emeltek, a korábbi 64 milliárd dollárról 66-ra, de megtartották a 72 milliárdos plafont. A vállalat a tőkekiadások folyamatos növekedésére számít 2026-ban, amit a mesterséges intelligencia infrastruktúrába történő beruházások vezérelnek.