20% feletti pluszban a Constellation Brands Inc.
Szorosabb együtt működésről döntött a Brands, és a világ egyik legnagyobb sörgyártója, az Anheuser Busch. Ennek értemében a mexikói Modelo Groupot 50-50% arányban megvásárolja a két amerikai cég. Eddig a Brands csupán a Modelo által gyártott sörök (Corona) amerikai importjával foglalkozott, innentől kezdve azonban már gyártásukban is érintett.
A cég fő profilja sörök, borok, valamint égetett szeszes italok amerikai importja, általuk forgalmazott márkák többek között a Black Velvet, Corona sör (innentől már saját termékként jelenik meg a cég profiljában), Victoria, Paul Masson illetve a Svedka. Általuk forgalmazott borok száma 59.
Éves árbevétele az előző üzleti évben elérte a 2 milliárd 654 millió dollárt, adózott eredménye pedig a 445 millió dollárt érte el, ezzel pedig piac vezetők között helyezkedik el az alkohol forgalmazó cégek között.