2029-ig a Groupama Aréna neve biztosan marad - a Groupama Biztosító hosszabbít
A Ferencváros Európa egyik legmodernebb sportlétesítményében, a Groupama Arénában érte el az elmúlt időszak legnagyobb sikereit. A 34-szeres magyar rekordbajnok, az 1965-ben az Európa-liga elődjének tekinthető VVK-t elnyerő ferencvárosi férfi labdarúgócsapat idén zsinórban ötödik alkalommal jutott be egy nemzetközi sorozat csoportkörébe, s emellett az egyetlen magyar Aranylabdást, Albert Flóriánt is ez a klub adta a sportágnak.
A Groupama a Ferencvárosi TC és a SPORTFIVE között nem csak egy egyszerű szponzorációs megállapodás folytatódik, hanem a három fél között egy igazi partnerség is kialakult már az évek során. A felek közötti kapcsolat kiváló, amely kulcsfontosságú a hosszú távú együttműködés fenntartásához és annak további erősítéséhez. A Groupama Biztosító számára a névadó szponzori cím az egyik legértékesebb partneri együttműködési formával ér fel a sportban, ez kiemelkedő elismeréssel jár a cég számára.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a legsikeresebb magyar labdarúgócsapat otthonának számító arénát 2014 óta mi szponzorálhatjuk. A klub értékei összhangban vannak a Groupama szintén több mint 100 éves hagyományaival, melyben a közösség szerepe, a tradíciók tisztelete és egyben a megújulás képessége kiemelt jelentőségű. A támogatásnak is köszönhetően a Groupama mára az ország egyik legismertebb márkanevévé vált, és összekapcsolódik azokkal a sportsikerekkel, melyeket a Groupama Arénában élhettünk át. Nemcsak a nevünk vált azonban ismertebbé az elmúlt 10 évben. A Groupama Biztosító mára az egyik legeredményesebb és legstabilabb biztosítótársasággá vált Magyarországon. Továbbra is azon dolgozunk, hogy több mint kétmillió ügyfelünknek fair partnerei lehessünk. Ahogy az ügyfeleinkkel való kapcsolatban, úgy más területeken is a hosszú távú együttműködésben hiszünk, ezért is döntöttünk a legjelentősebb szponzorációnk hosszabbítása mellett” – mondta el Alexandre Jeanjean, a Groupama Biztosító vezérigazgatója.
„A 10 országban jelen lévő Groupama Csoport legsikeresebb leányvállalataként elkötelezettek vagyunk magyarországi tevékenységünk további erősítése mellett, ezért is fontos számunkra, hogy a legnagyobb szurkolótáborral rendelkező csapat mellett álljunk a jövőben is. Biztosak vagyunk abban, hogy együttműködésünk továbbra is kölcsönösen inspiráló erővel bír minden fél számára. Bízunk a Fradi sikerességében, abban, hogy továbbra is versenyben lesznek a hazai és nemzetközi trófeákért is, amivel még több dicsőséget hoznak az országnak és szurkolóiknak” – tette hozzá a Groupama Biztosító vezérigazgatója.
„Nem lehetünk elég hálásak a Groupama Biztosítónak, amiért 2011 óta támogatja a Ferencvárosi Torna Clubot. Az első komoly szponzorunk, amelyik azóta is kitart mellettünk. Köszönjük, hogy újból bizalmat szavaztak nekünk, őszintén és nagyon reméljük, hogy az együttműködésünk továbbra is gyümölcsöző lesz. Férfi labdarúgó csapatunk a Groupama Arénában éri el most már évről évre a sikereit, szerzi meg a bajnoki címeket, valamint jut be valamelyik nemzetközi kupa csoportkörébe. Kívánjuk, ahogy a két fél kapcsolata, úgy ez a sorozat se szakadjon meg hosszú időn keresztül!” – nyilatkozta Kubatov Gábor, az FTC elnöke.
A felek elkötelezettek abban, hogy az együttműködést magasabb szintre emeljék, és még több területen együttműködve olyan élményeket nyújtsanak, melyek erősítik a szurkolói elkötelezettséget. A névadó jogi címnek köszönhetően a stadion és a Groupama márka már egy olyan egységet alkot, amely mind a szurkolóknak, mind a feleknek a legjobb élményt kínálja.
„A SPORTFIVE – mint a Ferencvárosi Torna Club kizárólagos szponzorációs és marketingügynöksége – számára kiemelten fontos, hogy a klubot és a szponzorokat összekapcsoljuk, együtt tartsuk, és képviseljük a felek érdekeit, valamint maximalizáljuk az együttműködésben rejlő lehetőségeket. Célunk a partnerségek által értéket teremteni. A Groupama Aréna 2014-es átadása óta számos eseménynek adtunk otthont, ahol a magyar rekordbajnok labdarúgócsapat profi kiszolgálására, és szurkolóink, partnereink elégedettségének megszerzésére törekszünk a mindennapok során.” – mondta Igaz András, a SPORTFIVE Hungary Kft. vezérigazgatója.
Az újabb szponzorációs szerződés jó példa arra, hogy hogyan hozható létre egy ennyire sikeres és hosszú távú együttműködés két különböző szektor között.