4 módja annak, hogy kitűnj versenytársaid közül
A jó hír az, hogy le lehet győzni versenytársaid és új magasságokat érhetsz el, ha türelmesen és következetesen megteszel mindent ennek érdekében.
Elhoztunk számos hatékony módszert, amelyekkel kitűnhetsz versenytársaid közül, miközben növeled az értékesítést és az elkötelezettséget.
Lássuk!
Részletes blogtartalmak közzététele
A kiváló minőségű, mélyreható tartalom az egyik legjobb módja annak, hogy kitűnj versenytársaid közül. Ennek több oka is van.
Kezdetnek a legtöbb ember, aki először találja meg webhelyed, nem áll készen a vásárlásra. Ki kell építeni a felhasználók bizalmát, és iparági szakértővé kell válnod, ha meg akarod nyerni őket.
A célközönséggel rezonáló tartalom gyakran azt eredményezi, hogy visszatérnek a webhelyedre, ha a jövőben hasonló kérdéseik lennének. Idővel elkezdenek jobban bízni a márkádban, és ezután dönthetnek úgy, hogy elkötelezik magukat a vásárlás mellett.
Azt javaslom, hogy színesítsd tartalmaid YouTube-videók beágyazásával, hagyományos blogbejegyzések írásával és vizuálisabb tartalmak, például infografikák létrehozásával. Ha következetesen hasznos, részletes tartalmat nyújtasz, a potenciális ügyfelek és a meglévő ügyfelek dönthetnek úgy, hogy elkötelezik magukat a terméked vagy szolgáltatásod mellett.
Inkább kiszerveznéd tartalommarketinged és keresőoptimalizálásod? A minőségi tartalomírás esetén rendkívül fontos, hogy tartalmaidat egyáltalán meg is találja célcsoportod. Ebben pedig a SEO segíthet. De mi az a SEO és miért van szükséged SEO ügynökségre? Ezt Máté Balázs marketingszakember magyarázza el!
Ellenőrizd a versenytársak véleményét
Sokat tanulhatsz versenytársaidról, ha egy kis időt töltesz a róluk írt vélemények olvasásával. A vállalkozások minden iparágban arra ösztönzik ügyfeleiket, hogy írjanak véleményeket, ezzel bizalmat építve ügyfeleikben.
Ha megnézed mit mondanak az emberek a versenytársaid webhelyein és a közösségi médiában, azonosíthatod saját és versenytársaid hiányosságait, ezzel pedig finomíthatsz termékeden vagy szolgáltatásodon, így pedig jobban megfelelhetsz ügyfeleid elvárásainak.
Jutalmazd meg a vásárlóid hűségükért
A hűségprogramok kitalálása természetesen nem új marketingstratégia, de ha betartod a fent felsorolt tanácsokat, a jutalmazási rendszer könnyen segíthet abban, hogy kitűnj a potenciális versenytársak közül.
Kiválaszthatod, hogyan jutalmazd meg a célközönségedet a webhelyeden töltött időért. Egyes üzleti vezetők szeretnek a fizető ügyfeleknek hitelt adni minden elköltött forint után. Más esetben a nagy megrendelések esetén ajándékokat adhatsz, hogy megjutalmazd a felhasználókat hűségükért.
Azt javaslom, hogy beszélj ügyfeleiddel, hogy számukra milyen jutalmak ösztönöznék őket arra, hogy folytassák a vásárlást. Nézd meg azt is, hogy mit kínálnak versenytársaid, ezzel feltérképezheted őket és a lehető legjobb ajánlatot adhatod látogatóidnak.
Profi ügyfélszolgálat
Végül, ha szeretnél kiemelkedi a versenytársaid közül, el kell sajátítanod a legjobb ügyfélszolgálati stratégiát.
Az emberek elvárják, hogy a vállalkozások gyors, reszponzív támogatási lehetőségekkel rendelkezzenek, amikor új vállalkozással lépnek kapcsolatba. Gondolj bele így, ha egy felhasználó egyszerre két hasonló céghez fordult, és az egyik két percen belül, a másik pedig négy órán belül válaszolt, akkor melyik vállalatot választja nagyobb valószínűséggel az ügyfél?
Valószínűleg a kétpercen belül válaszoló céget.
Felgyorsíthatja a válaszidőket egy hibrid chatbot-live támogatási rendszer használatával. Ez a stratégia segíthet a gyakori kérdésekkel rendelkező felhasználóknak azonnali válaszokat kapni, beleértve a hasznos forrásokra, például blogbejegyzésekre mutató hivatkozásokat is.
Ugyanakkor az árnyaltabb kérdésekkel vagy problémákkal rendelkező ügyfelek megkaphatják a tájékozott vásárláshoz szükséges segítséget.
Fokozatosan javíthatod támogatási rendszered, ha megkéred felhasználóid, hogy töltsenek ki egy ügyfél-elégedettségi felmérést a beszélgetések végén. Hetente legalább egyszer olvasd el ezeket, és végezz kisebb változtatásokat annak érdekében, hogy a webhelyed felkereső felhasználók pozitív élményben részesüljenek.
Mint láthatod, rengeteg módja van annak, hogy kitűnj versenytársaid közül. Ezek a tanácsok segítettek abban, hogy több ügyféllel léphess kapcsolatba, és növelhesd árbevételed. Ha hajlandó vagy időt szánni versenytársaid megértésére és az ügyfelekkel való kapcsolattartás javítására, akkor ugyanezeket az eredményeket láthatod vállalkozásod esetében is.