Keleti Andrea Joyázik!
Elsősorban interneten és print felületeken zajlik az a PR-kampány, amelynek keretében a világ legpuhább cipője bemutatkozik a magyar vásárlók előtt. A Joya és a gyerekváltozata, a Joyssy az MBT lábbeli feltalálójának legújabb vállalkozása. A hazai termékek támogatáshoz Keleti Andrea táncosnőt és családját kérte fel a Joya Hungary, akikkel közösen már gyermekmodelleket is keres a cég a tavaszi-nyári kollekció bemutatásához a Gyereklab.hu honlapon.
A két márka bevezető kollekcióját tavaly novemberben egy divatbemutatóval egybekötött sajtótájékoztatón mutatták be a média képviselőinek. Ezen részt vett a svájci tulajdonos Karl Müller és Claudio Minder is, a kifutón pedig a Keleti család legifjabb tagjai debütáltak. A célcsoport a hagyományos glossy, valamint a baba-mama magazinok újságírói és stylistjai voltak, illetve azok a szerkesztők, akik édesanyák is, rajtuk keresztül pedig a 20-49 éves főbevásárlói célcsoport, aki felelősséget érez a gyermeki lábak egészséges fejlő-dése iránt. A PR-kampány folytatásaként az újságírókat a cég cipőpróbára kérte fel, hogy meggyőzze őket: a Joya és Joyssy nemcsak jó téma, de kényelmes és örömet adó cipő is.
A Joya Hungary keresi az együttműködést a Magyar Gyógytornászok Szövetségével, illet-ve a mozgásterapeutákat tömörítő MBT Akadémiával, hogy közösen hívják fel a a figyel-met a mozgásszervi betegségek megelőzésére, a mezítlábas járásra, a rendszeres lábtor-nára, illetve a megfelelő cipők kiválasztására. Emellett a cég fokozott jelenlétet biztosít interaktív POS és POP eszközökkel cipőkereskedői partnerein keresztül a prémium kate-góriás márkáknak. Az eladóhelyeken állvány, plakát, Xbanner, image képek és szórólap segíti a svájci szabadalmú termékek hatékony bemutatását a vásárlóknak.