Amway: 4% növekedés Magyarországon, 5% az ESAN régióban

Az Amway, a világ vezető közvetlen értékesítési vállalata közzétette 2024-es pénzügyi eredményeit és bemutatta legfontosabb fejlesztéseit, ezzel megerősítve globális vezető szerepét az iparágban. A vállalat 7,4 milliárd dolláros globális árbevételének elérésében kulcsszerepet játszott a hazánkat is magába foglaló ESAN régió (Európa, Dél-Afrika, Ausztrália és Új-Zéland) bővülése, amely az előző évhez képest 5%-os értékesítési növekedést ért el, összesen 424 millió dollár árbevétellel. A siker kulcsa a térség igényeihez igazított stratégia és a fogyasztói szokások alapos ismerete volt. Az ESAN piacok közül Magyarország 4%-os növekedést ért el az előző évhez képest, ami világosan mutatja a régión belüli erős teljesítményét.
Új ügyvezető igazgató az ESAN régió élén
Az Amway ESAN régiójának új ügyvezető igazgatója Jon L. Voskuil, aki különböző stratégiai vezetői pozíciókban szerzett több mint 30 éves globális tapasztalatot. Jon L. Voskuil felel majd az üzleti eredményért, az üzleti vállalkozókkal való kapcsolatokért, valamint az alkalmazott piacra lépési stratégiákért, emellett feladata lesz a régió több mint 1100 alkalmazottjának irányítása. Jon L. Voskuil korábban a vállalat globális stratégiai és vállalati fejlesztési alelnökeként dolgozott, ahol a vállalati stratégiák meghatározásáért és megvalósításáért felelt, valamint szervezetfejlesztési folyamatokat irányított.
„Tevékenységünk alapját az Amway Üzleti Vállalkozók sikere és ügyfeleik elégedettsége iránti elkötelezettségünk jelenti – mondta Jon L. Voskuil. – Célunk, hogy továbbra is a jóllét és egészség üzleti stratégiánkra összpontosítsunk, így biztosítva a fenntartható növekedést térségünk piacai számára. A 2024-es 5%-os forgalomnövekedés a stratégiánk hatékonyságának egyértelmű bizonyítéka. Folytatjuk befektetéseinket az egészséghez kapcsolódó innovációk, a személyre szabott megoldások, a korszerű digitális platformok és eszközök területén, ezzel elősegítve a jövőbeli növekedésünket.”
Az innovációnak és a stratégiai beruházásoknak köszönhetően az Amway biztató jövő előtt áll. A vállalat a 2024-es évet 7,4 milliárd dollár globális árbevétellel zárta. Bár ez 3%-os csökkenést jelent az előző évhez képest az amerikai dollár erősödése miatt, a kulcsfontosságú területeken pozitív folyamatok indultak el, amelyek a jóllét és egészség területére fókuszáló stratégiát igazolják. A vállalat jelentősen fejlesztette operatív működését, és a vezetőségben is változtatásokat hajtott végre, hogy megalapozza a hosszú távú növekedést.
Hatással a közösségre: társadalmi felelősségvállalás és sokrétű támogatás az ESAN régióban
Az Amway 2024-ben nemcsak kiemelkedő értékesítési eredményeket ért el a Magyarországot is magába foglaló ESAN régióban, hanem továbbra is elkötelezett maradt a társadalmi felelősségvállalás iránt. Az ESAN térséget 2024-ben sújtó természeti katasztrófákra reagálva az Amway a Vöröskereszttel együttműködve készpénzadományokkal és további természetbeni segítséggel, többek között élelmiszerrel, ruházattal, gyógyszerekkel, különböző eszközökkel és orvosi ellátással támogatta Spanyolország, Németország, valamint Közép- és Kelet-Európa katasztrófáinak áldozatait. Ezen túlmenően a vállalat folytatta Ukrajna támogatását, a Spundbond civil szervezettel közösen egészségügyi intézményeknek adományozott felszereléseket és segítette a sportnevelést. Az Amway, amelyet nemrégiben Ukrajna első számú közvetlen értékesítési vállalatának ismertek el, a háború kezdete óta közel félmillió dollárt fordított erre a célra.
Alapértékeivel összhangban az Amway több mint nyolc élelmiszerbankkal és civil szervezettel működött együtt az ESAN térségben, és több mint 162 000 terméket adományozott mintegy 3,5 millió euró értékben. Ennek köszönhetően a vállalat termékei létfontosságú segítséget jelentettek a legrászorultabbak számára. Az Amway ezen erőfeszítései bizonyítják elkötelezettségét amellett, hogy az ESAN régióban kézzelfogható eredményeket érjen el, és közösségközpontú intézkedésekkel teremtsen hosszú távú változást.
Fókuszban a jóllét és az egészség
A 2024-es év kiemelkedően sikeres volt az Amway táplálkozási kategóriájában, amely világszerte 2%-os növekedést ért el, és immár a globális árbevétel 64%-át teszi ki. A Nutrilite™ továbbra is a világ első számú vitamin- és étrend-kiegészítő márkája maradt.* A növekedés világosan jelzi a tudományosan megalapozott termékek és a kiemelkedő életminőséget támogató programok iránti növekvő keresletet. Erre a fokozódó igényre reagálva az Amway több piacon is bevezetett olyan komplex megoldásokat, amelyek gondosan összeállított termékkombinációkat és napi rutinra vonatkozó javaslatokat tartalmaznak, hogy segítsék a fogyasztókat a holisztikus gondolkodásban. A Magyarországot is magába foglaló Amway ESAN régió például nemrégiben mutatta be a Nutrilite™ Morning Nutrition reggeli jóllétet célzó holisztikus újdonságát, amely segít a tápanyaghiány pótlásában, és hozzájárul az egészségesebb, kiegyensúlyozottabb életmódhoz. A Nutrilite™ Morning Nutrition a kiegyensúlyozott reggelire és a pozitív, testet és elmét tápláló reggeli rutinra fókuszál.
A biztos alapok, a lendületes vezetői csapat és az Amway elkötelezettsége az innovatív megoldások iránt lehetővé teszi, hogy a vállalat az elkövetkező években tovább növekedjen és még nagyobb hatást érjen el.