Az autósokat kiszolgáló szervizek és szolgáltatók svájci bicskájává válhat a most induló nDRU startup

Új szolgáltatással, Magyarországon egyedülálló fejlesztéssel könnyíti meg az autósok és az autóipari szolgáltatók életét az nDRU. A startup vállalkozás egyszerűbbé teszi az autószervizek, autómosók, gumisok, műszaki vizsgabázisok és hasonló szolgáltatók napi működését: hatékonyabbá teszi a folyamatokat, kiváltja a telefonos ügyfélkommunikációt, segít az eladásokban és az ügyfélszerzésben is. Az első 100 nDRU-hoz csatlakozó szolgáltató most díjmentes tagságot is kap. Már most az induláskor több szervíz és automosó is csatlakozott a startuphoz.

Az autóipari szolgáltatók egyik legnagyobb problémája az, hogy a működés és az ügyfélkommunikáció nagy része továbbra is telefonon zajlik, ami rengeteg idő ráfordítást igényel. Ráadásul, a szervezési és HR feladatokra is jelentős erőforrás szükséges, ahelyett, hogy a szolgáltató a több, hatékonyabb munka elvégzésére koncentrálna. Az elavult adminisztratív folyamatok jelentős hátrányt jelentenek a szervizeknek és akadályozzák a bevétel termelését, valamint a növekedést. Az iparágnak nagy szüksége van egy olyan rendszerre, mely digitalizálja a folyamatokat, ezzel jelentősen növelve a hatékonyságot. Mindez nem álom többé, köszönhetően a Magyarországon úttörő online szolgáltatásnak, az nDRU-nak.

Kihagyhatatlan lehetőség az autószervizeknek

Az nDRU azon autóipari szolgáltatók jelentkezését várja, akik szeretnék jelentősen egyszerűsíteni folyamataikat és akár 40%-kal növelni hatékonyságukat.

A rendszert több évtizedes szerviz tapasztalattal alkották meg, hogy teljeskörűen optimalizálja a szolgáltatók működését a munkalapok felvételétől, az optimalizált munkafolyamatokon és emberi erőforrás menedzsmenten keresztül, egészen az ügyféllel történő, hatékony kommunikációig.

„Az ötletet többévtizednyi szervizvezetői tapasztalat inspirálta. Tapasztalt autószervizesként tisztában vagyok vele, hogy melyek azok a munkafolyamatok, amelyek a legtöbb figyelmet és időt vonják el a tényleges munkától. Ezeket a adminisztratív és értékesítési feladatokat váltja ki az nDRU. Ez nem csak a telefonos időpontfoglalás megszüntetésére vonatkozik, hanem a különböző munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztrációra is, ráadásul a szervizesek és az ügyfelek is nyomon követhetik a javításifolyamat státuszának változásátt. A folyamatok így nem csak egyszerűbbé, hanem átláthatóvá is válnak, ami a felhasználókban is bizalmat ébreszt” – emelte ki Kövesdán Krisztián, a nagy múltú autószerviz, a Kövesdán Kft. ügyvezetője.

A legfontosabb szolgáltatások az nDRU világában:

Az appon keresztüli foglalásokkal kevesebb a telefoncsörgés. A telefonos ügyfélkommunikáció szinte teljesen kiiktathatóvá válik, chaten is bonyolítható az egyeztetés;
átlátható szerviznaptár munkaterületenként, nemcsak szervizeknek, hanem mosóknak, gumicsere szolgáltatóknak, műszaki vizsgabázisoknak - vagyis minden autóipari szolgáltatóknak;

-új ügyfélszerzési csatorna, mivel a felhasználók könnyen rátalálnak az nDRU-ba regisztrált szervizekre és szolgáltatókra;
-valós időben követhetőek a szerviz munkafolyamatai az applikáióban;
-minden területre kiterjedően átláthatóvá válnak ezek folyamatok, beleértve az ügyfélkiszolgálást, vagy a munkalapot;
-jelentősen csökkennek az adminisztratív teendők;
-transzparenssé tehető az árazás, egyszerűbbé válik az árajánlattétel;
-elektronikus számlázásra és fizetésre is képes az applikáció.

Több mint ötven év tapasztalata került egy alkalmazásba

A Kövesdán Kft. az egyik legrégebbi múltra visszatekintő autószervíz a magyar fővárosban. A családi vállalkozást Kövesdán Krisztián édesapja, Kövesdán András autóversenyző, többszörös gyorsasági- és rallybajnok alapította 1972-ben.

„Én voltam az első már évtizedekkel a rendszerváltás előtt, aki hivatalos BMW márkaszerviz volt, és sokáig az egyetlen. Az évek során a cég vezetése mellett folyamatosan dolgoztam, a versenyautókat is én szervizeltem, nagyrészt márkafüggetlenek voltunk. Most az nDRU-val mi is egy új szintre léptünk, mivel ügyfeleink telefonálás nélkül tudnak hozzánk időpontot foglalni és az appon keresztül látják, hol tart a javítási folyamat. A szervizben dolgozó munkatársainkról pedig hatalmas adminisztratív teher került le azzal, hogy nem kell folyamatosan telefonálniuk és mind a naptárat mind pedig a munkalapokat egyszerűen tudják kezelni” – fogalmazott Kövesdán András.

Hogyan is néz ki a folyamat autós vásárlói oldalról?

Az nDRU ingyenesen elérhető Android és Apple készülékekre is. Az autós felhasználó belépését követően egy térkép jelenik meg, amelyen megtalálhatja a közelben lévő autószervizeket, szolgáltatókat. Ez önmagában hiánypótló, de az applikáció ennél sokkal többre képes. A vásárlók a szolgáltatóra kattintva részletes képet kapunk a nyitvatartásról, az elérhető szolgáltatásokról és az árakról. Sőt, az általuk keresett szolgáltatások kiválasztása után az alkalmazás felkínálja azokat az időpontokat, amikor a szerviz fogadni tudja járművüket. A kiválasztott időpontot pedig azonnal le is lehet foglalni.

„Az appon keresztül történő időpontfoglalássall jelentősen megkönnyítjük az ügyfél életét, de a sokszor nehézkes időpontegyeztetési folyamat a szerviznek is jelentős hatékonyságnövekedést hoz. Az nDRU azzal a céllal indult, hogy az online munkaszervezéssel időt spóroljunk, mivel rengeteg erőforrást von el a szervizes munkáktól az adminisztráció és a telefonos ügyfélkommunikáció” – részletezte Kövesdán Krisztián.

Az nDRU segítségével ezért nemcsak az időpontegyeztetést lehet kiváltani, hanem a szervizben lévő gépjármű javítását is nyomon tudja követni a tulajdonos. Óriási segítség, hogy az alkalmazás használója azt is előre tudhatja, várhatóan mikor készül el az autója. Az nDRU appon az autótulajdonosok a szerviz előzményeket és költségeket is egyszerűen megtalálják. Az úttörő megoldások sora itt még nem ért véget: az alkalmazást használók az appon keresztül fizethetik ki a szervizelést és e-mailen azonnal megkapják számlájukat is.

Így az nDRU digitális folyamatai jelentős adminisztrációs terhet vesznek le a szolgáltató válláról és segítenek optimalizálni a működést. Az első 100 szerviz, amely csatlakozik még díjmentesen juthat hozzá az nDRU használatához, mert a szolgáltatás most indult el, így ezzel szeretne a csapat kedveskedni azoknak a szervizeknek, amelyek már a kezdeti szakaszban támogatják részvételükkel a közösséget.

A Bitcoin már harmadszor dönt csúcsot 2025-ben! Folytatódhat a rali?

A Bitcoin ára július 9-én 111.999 dollárig emelkedett a Binance-en, ami már a harmadik csúcsa volt fél év leforgása alatt. Bár a kriptovaluta erősen indította az évet, és Trump beiktatásának napján megdöntötte a korábbi csúcsát, amikor majdnem elérte a 109.600 dollárt, a csúcspont után több hetes esésbe kezdett.
2025. 07. 11. 00:01
Megosztás:

Felszámolják az első román fapados légitársaságot, a Blue Airt

A hosszas csődeljárás után a bíróság döntött az első román fapados légitársaság, a Blue Air felszámolásáról - írta a profit.ro a csődbiztos közleménye alapján.
2025. 07. 10. 23:30
Megosztás:

A Balatonnál is elérhető a Mol Limo szolgáltatása

A Mol Limo szolgáltatása már a Balatonnál, Balatonfüreden és Siófokon is elérhető tesztjelleggel, az újítással az autómegosztó cég a felhasználók egyre erősödő, többnapos utazási igényeire reagál - közölte a Mol Limo csütörtökön az MTI-vel.
2025. 07. 10. 23:00
Megosztás:

Vállalati tömegközlekedésre szoktatnák át a dolgozókat

Autó helyett céges busszal munkába járni nemcsak olcsóbb és kényelmesebb lehet, hanem mérhetően környezetkímélőbb is - ezt bizonyítja az Audi Hungaria példája, ahol már el is indult az a program, amelyben a dolgozókat a vállalati közösségi közlekedés felé terelik. A teljesen magyar fejlesztésű MyBusDirect szoftver nemcsak optimalizálja a céges járatokat, de pontos adatokkal is szolgál a fenntarthatósági jelentésekhez.
2025. 07. 10. 22:30
Megosztás:

Megvilágosodott a lámpakereskedő, jelentős bírságcsökkentést kapott a GVH-tól

13,5 millió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa a Lutec lámpakereskedő céget, mivel a specializált szakkereskedők részére történő forgalmazása során meghatározta a fogyasztói árakat, sőt szankciók alkalmazását is kilátásba helyezte, amennyiben azokat egy vállalkozás nem alkalmazta. A cég az eljárás során végig együttműködött a GVH-val, elismerte a jogsértést és megfelelési program végrehajtását is vállalta, így végül jelentős bírságcsökkentésben részesült.
2025. 07. 10. 21:30
Megosztás:

Indulhat az Unitravel utasainak kártalanítása

Budapest Főváros Kormányhivatala meghozta határozatát, amely alapján megkezdődhet a csődbe jutott Unitravel utazási iroda utasainak kártalanítása - tájékoztatta a hivatal csütörtökön az MTI-t.
2025. 07. 10. 21:00
Megosztás:

Befejeződött a Magyar Nemzeti Bank aranytartalékának ellenőrzése

Befejeződött a Magyar Nemzeti Bank (MNB) aranytartalékának ellenőrzése; a Magyarországon őrzött 94,73 tonna aranytartalék kifogástalan állapotban van - közölte az MNB csütörtökön a Facebook oldalán.
2025. 07. 10. 20:30
Megosztás:

Most akkor mi az igazság? Növekszik vagy sem a külföldi munkavállalók száma Magyarországon?

Az elmúlt időszakban megjelent téves következtetésekre épülő állításokkal szemben a teljes foglalkoztatotti létszám csökkenése és a hazánkban foglalkoztatott harmadik országbeliek létszáma között egyáltalán nincs ok-okozati összefüggés. A Nemzetgazdasági Minisztérium a tévhitek eloszlatása érdekében 6 kérdés és 6 válasz keretében tisztázza a magyar munkaerőpiac helyzetét. Magyarország a magyaroké, ami sem vendégmunkás ország, sem pedig migránsország nem lesz. Ezért Magyarországon csak a magyar állam által meghatározott célból, jogcímen, és feltételek teljesülése, valamint az állam ilyen döntése esetén lehet átmenetileg tartózkodni és munkát vállalni. A kormány megvédi a magyar családokat és a magyar munkahelyeket, ezért a külföldiek tartózkodása minden esetben célhoz kötött, engedélyköteles és korlátozott időre szól.
2025. 07. 10. 20:05
Megosztás:

1400 milliárd forinthoz közelítenek az okostelefonos fizetések

Közel 1,4 billió forint, 173 millió tranzakció: így mutat három év okoseszközös fizetéseinek mérlege a K&H-nál. A digitális fizetések száma és forgalma évről évre jelentősen növekszik, a legkedveltebb az Apple Pay, amely a forgalom kétharmadát fedi le, míg a Google Pay részesedése 33 százalékos.
2025. 07. 10. 19:00
Megosztás:

Átvészelte az év első turbulens időszakát a Delta

A Delta Air Lines a második negyedéves gyorsjelentése alapján minimálisan tudta felülteljesíteni a piaci várakozásokat.
2025. 07. 10. 18:30
Megosztás:

Ne hagyja, hogy az információhiány hátráltassa vállalkozását – BCP Magyarország Kft. tanúsítvány és céginformáció új megvilágításban

Egy jól működő üzleti modell nem csak kiváló termékeken és szolgáltatásokon, hanem tudatos kockázatmenedzsmenten is nyugszik. Ebben a folyamatban kulcsszerep jut a megbízható adatoknak és a hiteles visszajelzéseknek. A BCP Magyarország Kft. által működtetett cegcontrol.hu és a BCP Rating tanúsítvány olyan információs és minősítési eszközök, amelyek az üzleti bizalomépítés gyakorlati oldalát támogatják.
2025. 07. 10. 18:00
Megosztás:

Visszafogott várakozásokkal veszi kezdetét a gyorsjelentési szezon Amerikában

A héten kezdetét veszi a második negyedéves gyorsjelentési időszak. Donald Trump vámpolitikája jelentős bizonytalanságot okozott a tőzsdéken, ami az amerikai vállalatok teljesítményére is rányomhatta a bélyegét. Az elemzők optimizmusa mérséklődött az elmúlt hónapokban, és hamarosan kiderül, hogy vajon joggal tartanak-e a magasabb vámok hatásától. A negyedéves számokon kívül érdekes lesz az is, hogy a vállalatok mire számítanak az év második felében a globális gazdasággal kapcsolatos fokozódó bizonytalanság közepette.
2025. 07. 10. 17:30
Megosztás:

94%-ra emelte részesedését a Gloster a P92-ben

A Gloster bejelentette, hogy a korábban megkötött akvizíciós ügylet lezárult, melynek keretében a P92-ben eddig meglévő többségi (51%) részesedése 94%-ra emelkedett.
2025. 07. 10. 16:30
Megosztás:

Fontos lesz augusztus első napja

A rézre kiszabott vám 50%-os mértékét már megtudtuk korábban, azonban Donald Trump bejelentette, hogy augusztus 1-jétől lép érvénybe a határozat.
2025. 07. 10. 16:00
Megosztás:

A SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója – idén májusban közel 10%-kal többet költöttek a SZÉP-kártyákról tavalyhoz képest

A kormány azon dolgozik, hogy a magyar családok anyagi helyzete folyamatosan javuljon, így minél többet költhessenek és utazhassanak.
2025. 07. 10. 15:30
Megosztás:

Új korszak kezdődik a magyar konténerlogisztikában

A magyar intermodális árufuvarozás történetének egyik jelentősebb technológiai beruházása valósult meg a csepeli Szabadkikötőben: megérkezett az a nagyteljesítményű, trimodális konténerrakodó bakdaru, amely új szintre emeli a vasúti, közúti és vízi logisztikai műveletek hatékonyságát.
2025. 07. 10. 15:00
Megosztás:

Formabontó szaniter változtatná meg a vízhasználati szokásokat

Egy svájci gyártó és Yves Béhar formatervező új típusú mosdót fejlesztett, amely szokatlan kialakításával és működésével szakít a hagyományos megoldásokkal. A víz nem csapból érkezik, hanem egy felső nyílásból indul, és spirálszerű pályán folyik a lefolyóba. A szerkezet célja a vízfogyasztás csökkentése és az élményszerű használat előtérbe helyezése.
2025. 07. 10. 14:55
Megosztás:

Jó befektetés még mindig az Unicredit részvénye

Az idei évben jelentős európai felülteljesítés volt eddig megfigyelhető a részvénypiacokon. Ezen belül is kiemelkedő a bankok helyzete, melyek átlagosan 30%-ot emelkedtek és ezzel a legjobban teljesítő iparágnak számítanak.
2025. 07. 10. 13:30
Megosztás:

Hogyan kereshetünk hatékonyan munkát 2025-ben?

A munkaerőpiacon jelenleg több területen is kimagasló az álláshirdetésekre beérkező jelentkezések száma. Egy-egy pozícióra rövid időn belül nagyszámú pályázat érkezik, így egy jól célzott, az adott pozícióhoz illeszkedő önéletrajz kulcsszerepet játszik a sikeres kiválasztásban. A tömeges, nem célzott pályázatok ritkán hoznak eredményt – ezzel szemben már néhány tudatos lépéssel jelentősen növelhetjük esélyeinket a kiválasztási folyamatban. De mitől lesz igazán hatásos egy pályázat, és hogyan emelkedhetünk ki már az első szűrésnél?
2025. 07. 10. 13:00
Megosztás:

Javuló eredmények: felfelé módosította várakozásait a Mapei Kft.

Stabil bővüléssel zárta a 2025-ös év első félévét a Mapei Kft., az árbevétel 9,4 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat ennek hatására felfelé módosította év végi prognózisát, és egyre erősebb bizalommal tekint az év második felére, különösen az új Otthon Start Program várható hatásaira építve.
2025. 07. 10. 12:30
Megosztás: