Folytatódott az utastájékoztatás megújítása a Nyugati téren
Közleményük szerint a társaság munkatársai az ügyfelek tájékozódását könnyítő modernebb és közérthetőbb elemekkel látták el a megállók oszlopait. Az új táblák a korábbiakhoz képest vizuálisan korszerűbbek, informatívabbak és jobban illeszkednek a BKK egységes arculatába. Az új információs blokkoknak köszönhetően a járatszámok nagyobb méretben jelennek meg, így az ügyfelek távolról is láthatják, milyen járatokat lehet elérni az adott megállóból.
A BKK munkatársai jól látható egyedi kóddal (pl.: E1, I1) látták el a megállóhelyeket. Ezeket a kódokat megjelenítik a helyszíni, illetve a webes felületeken elérhető térképeken is - ismertették. Kitértek arra is, hogy a BKK járatai és ügyfelei több mint 5800 megállóhelyet használnak nap mint nap, ezért a társaság a digitális csatornák fejlesztése mellett a helyszíni utastájékoztatást is kiemelten kezeli.
Egy reprezentatív kutatás szerint a fővárosban közlekedők az utastájékoztatással, illetve azzal a legelégedettebbek, hogy szinte bárhol, bármikor elérhetők a BKK szolgáltatásai. Ezek az állítások több ezer olyan embertől származnak, aki naponta közlekedik a fővárosban. A közösségi közlekedést használók 85 százaléka az utastájékoztatással a legelégedett, amiben jelentős szerepe van a helyszíni tájékoztatás mellett a digitalizációnak is - derült ki a kutatásból.
A BKK az ügyfelek jogos észrevételeit figyelembe véve idén és tavaly sok helyen újította meg az utastájékoztatást; 2023-ban eddig a Móricz Zsigmond körtéren és a Savoya parkban, a Blaha Lujza téren, Gazdagréten, legutóbb pedig a Hősök terén korszerűsítették a megállók tájékoztató oszlopait - olvasható a közleményben.