Indul a K&H saját TikTok-csatornája, fókuszban a mobilbankolás
A digitalizációs trendeknek megfelelően a K&H újra lépett: azután, hogy régóta reklámoz itt, augusztus 15-én a pénzintézet saját csatornája is elindult a TikTok-on, amely első körben a mobilbankolás rejtelmeiről szóló tartalmakkal jelentkezik.
Nem véletlenül választotta a K&H a TikTok-csatornán megjelenő tartalmak esetében a mobilbanki funkciókat. A pénzintézet mobilbankját egyre többen használják. A mobilbanki applikáció olyannyira sikeres, hogy 2020 óta felhasználóinak száma megduplázódott. A mobilbank népszerűségéhez hozzájárul az is, hogy a pénzügyek mellett nem banki szolgáltatások is elérhetőek az alkalmazásban.
Mindennapi pénzügyek egyszerűen
“Különböző szituációkon keresztül mutatjuk meg a tiktokosoknak, hogy milyen sokféle funkció segíti az érintetteket a mindennapi pénzügyek menedzselésében. A TikTok ma már nem csak a legfiatalabbak csatornája és már nem csak táncoló, sminkelő tinédzsereket láthatunk rajta.
Előszeretettel vagyunk úttörők egy-egy felületen való megjelenésben, így a Tinderen, Snapchaten is elsők között jelentünk meg pénzintézetként, a Reddit-en pedig szektoron kívül is elsőként hirdettünk. A TikTok-on 2019 óta reklámozunk és ennek most egy újabb állomása a saját csatorna indítása.
A platformra lépéshez új mobilapplikációnk is remek apropót biztosított, és terveink szerint hetente 2-3 új videó jelenik majd meg itt” – mondta Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója.
A K&H TikTok-csatornáján keresztül megismerhetőek lesznek majd az új mobilbanki, valamint Kate, a digitális mobilbanki asszisztens új funkciói is. Az első néhány videó témája között szerepel elfelejtett PIN kód megtekintése mobilbankban, ATM kereső funkció, diszkrét mód, hogy ne láthassák illetéktelenek a számlaegyenleget, valamint utasbiztosítás kötése a mobilbankban.
A csatorna a TikTok telefonra letöltött alkalmazásában érhető el, a tartalmak pedig megoszthatóak az ismerősökkel, rokonokkal, barátokkal, így egyre szélesebb körben kaphatnak aktuális információkat az érintettek. A K&H több hónapos előkészítést követően indította el a csatornát, a tartalmak elkészítésében a Mindshare-el működik együtt a pénzintézet.