K&H: új “lakó” költözik a mobilbankba
Folyamatosan bővül a digitális megoldások palettája a K&H-nál. Bár nem gondolnánk, hogy ez ilyen egyszerű is lehet, az életbiztosítás mostantól mégis 1-2 kattintással megköthető lesz a mobilbankon keresztül: a K&H a magyar piacon elsőként kínál ezen a digitális csatornán keresztül kockázati életbiztosítást – közölte a pénzintézet.
Azonnali fedezet
Az életbiztosítás megkötéséhez nem szükséges a személyes adatok megadása, hiszen ezek a mobilbankba belépett ügyfélről ismertek. Továbbá nem kell egészségi kérdésekre válaszolni és nincs kockázatelbírálás sem. A kötési folyamat rendkívül egyszerű, átlátható, gyors és kényelmes. Az ügyfél három, előre összeállított, mégis személyre szabott csomagból tudja a számára legkedvezőbbet kiválasztani. „Ezzel az életbiztosításoknál korábban jellemző néhány napos átfutási idő helyett azonnal kiküldjük a biztosítási kötvényt és életbe lép a biztosítási fedezet, mindez teljesen papírmentesen. A díjfizetés is pár kattintással megoldható a teljes futamidőre” - mondta Székely Pálma, a K&H életbiztosítási üzletág és saját értékesítési csatornák divízió vezetője. „A K&H-nál a kockázati életbiztosítási szerződések száma 2022 első félévében 90 százalékkal haladták meg a 2019-es év ugyanezen időszakában mért szintet” – tette hozzá.
Biztosítások egy helyen
„A mostani lépés illeszkedik a K&H stratégiájába, amelynek fő célja, hogy minél több banki- és nem banki szolgáltatást, valamint biztosítást kínáljon digitális csatornán, elsősorban a mobilbankon keresztül. A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, az utas- és lakásbiztosítás már több éve megköthető a mobilbankon keresztül, szintén csupán néhány klikkel. Sőt az azonnal folyósítható személyi kölcsönhöz is köthető törlesztési biztosítás ezen a csatornán” – mondta Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
Most tovább bővül mobilbank funkciója: a kockázati életbiztosítások megjelenésével egyidőben elérhető lesz egy olyan felület, amely egy helyen mutatja be a lakossági ügyfelek K&H-nál meglévő és még hiányzó nem-élet-, és kockázati életbiztosításait. A meglévő biztosításokhoz kapcsolódóan az ügyfél látja a legfontosabb információkat (pl. díjrendezettség), azonnal befizetheti díját, vagy indíthat kárbejelentést. A még hiányzó biztosítás(oka)t pedig azonnal megkötheti.
„A K&H Csoport vezető digitális bankbiztosító kíván lenni a magyar piacon. Ez a két innováció jelentős mérföldkő e stratégia megvalósításában.” – tette hozzá Németh Balázs.