Megduplázná forgalmát az idén a Diverzum
Tájékoztatásuk szerint a nyugati országokban bevált gyakorlatok mintájára készült internetes platformjukon keresztül olyan neves cégek kedvezményeit juttatják el diákoknak, mint a Spar, a Nike, a Starbucks vagy a fizz.hu. A platformhoz csatlakozás feltétele egy diákigazolvány, jelenleg 280 ezer felhasználójuk van.
A cég 18 embernek ad munkát, közülük nyolcat foglalkoztatnak teljes munkaidőben. Tavaly, a második teljes üzleti évükben az előzetes adatok alapján már 4,2 milliárd forintos átmenő forgalmuk volt, amelyből 162 millió forint árbevétel és 70 millió forint adózás utáni nyereség származott. 2025-re a nyereség és forgalom legalább duplájára számítanak.
Megalakulásuk óta 89 millió forint külső tőkét vontak be, a kockázati befektetők ennek fejében részesedéshez jutottak a cégben - tudatták.
Számításaik szerint a platformjukat használó diákok tavaly 1 milliárd forint kedvezményhez jutottak, és ez az összeg az idén 2-2,5 milliárd forintra emelkedhet. Egy regisztrált felhasználójuk átlagosan másfél millió forintot költ évente, felmérésük alapján a három legkedveltebb költési kategória a bevásárlás, a táplálékkiegészítők és a közlekedés.