Nemzetközi ingatlanóriás lép a magyar piacra: itt a NUMA Group
A projekt a közép- és délkelet-európai ingatlanpiac meghatározó befektetőjével és fejlesztőjével, a GTC-vel partnerségben valósul meg, amely a vállalat első idegenforgalmi célú ingatlanbefektetése. Az új ingatlan Budapest pezsgő Erzsébetváros negyedében, a Klauzál utca 8–10. szám alatt található. A Prágában lévő öt és a Bécsben üzemelő három ingatlant követően a budapesti beruházással a NUMA újabb mérföldkőhöz érkezett a közép-európai sikertörténetében.
A NUMA budapesti fejlesztése egy 19. századi épületben kap helyet, amelyben a teljes körű felújítás során a történelmi hangulatot modern dizájnnal és a NUMA saját fejlesztésű, innovatív technológiai megoldásaival ötvözik. A vállalat és a GTC közös munkája a fenntartható városfejlesztés iránti elkötelezettségüket tükrözi. Az épület átalakításával a NUMA a meglévő ingatlanok fenntartható hasznosításának fontosságát hangsúlyozza, miközben csökkenti a környezeti terhelést és hozzájárul Budapest épített örökségének fenntartásához.
Erzsébetváros Budapest egyik legpezsgőbb negyede, amely történelmi gazdagságával és modern eleganciájával vonzza a látogatókat. Ez az új ingatlan tökéletesen illeszkedik a NUMA küldetésébe, hogy vendégei úgy érezzék magukat, mintha ők is helyi lakosok lennének. A híres romkocsmák, az egyedi dizájnerüzletek, a különleges utcakép és a sokszínű gasztronómiai kínálat mind hozzájárulnak ehhez az autentikus élményhez.
„Ez az együttműködés az első befektetésünk az idegenforgalmi célú ingatlanok piacán, amellyel tovább bővítjük az ingatlanportfóliónkat – nyilatkozta Nagy Gyula, a GTC vezérigazgatója. – Az idegenforgalomba belépésünkkel a fejlődő piaci igényekre reagálunk, miközben magas hozamú, rugalmas eszközökkel erősítjük befektetéseinket. Ez a partnerség lehetőséget teremt arra, hogy ingatlanfejlesztési tapasztalatunkat egyesítsük a NUMA bizonyítottan kiváló ingatlanüzemeltetési szakértelmével és technológiaalapú megoldásaival.”
„Budapest az európai turizmus egyik gyöngyszeme, amely Magyarország nemzetközi látogatóinak jelentős részét vonzza, és a kontinens 15 legnépszerűbb úti célja között szerepel – indokolta a vállalat választását Dimitri Chandogin, a NUMA Group elnöke és társalapítója. – Az országba érkező turisták közel 60 százaléka megfordul a városban, amely kulcsfontosságú helyszín a NUMA európai terjeszkedésében. Ezzel az új helyszínnel lehetőséget kapunk arra, hogy bemutassuk, hogyan képes digitális szemléletünk fokozni a vendégélményt, miközben megőrizzük a város egyedi, történelmi karakterét."
„Az erzsébetvárosi ingatlan hűen tükrözi a NUMA filozófiáját, amely a történelmi karaktert modern vendégszeretettel ötvözi. Ez a nyüzsgő, kulturális és történelmi szempontból is izgalmas városrész tökéletes helyszínt biztosít vendégeink számára, hogy Budapest autentikus oldalát ismerhessék meg. Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarországra hozhatjuk a NUMA innovatív koncepcióját, és egyedülálló élményt nyújthatunk a látogatóknak ebben a vibráló városban” – foglalta össze a projekt küldetését Ladislav Szabo, a NUMA magyarországi igazgatója.
Budapest, Prága, Varsó és Krakkó stratégiai fontosságú célállomások a NUMA kelet-közép-európai terjeszkedésében, bizonyítva a vállalat elkötelezettségét amellett, hogy innovatív és fenntartható szállásmodelljét a régió legpezsgőbb városközpontjaiba is eljuttassa.