Nemzetközi tanúsítványt kapott a Ferling PR-ügynökség
Az akkreditáció a Magyar Public Relations Szövetség közreműködésével vált elérhetővé Magyarországon, célja a nemzetközi szabványokat és legjobb gyakorlatokat követő ügynökségek tanúsítása és kiemelése. A tanúsítvány az ügynökségek magas szintű szolgáltatásnyújtásának, a minőség melletti elkötelezettségének a szakmai elismerése - írták a közleményben.
Az akkreditációs folyamat során többek között olyan meghatározó elemeket vizsgálnak a szakértők, mint az etikus működés, a szolgáltatásfejlesztés és a humánmenedzsment funkciók - ismertetik.
Ferling József, a cég alapító tulajdonosa a közleményben rámutatott arra, hogy ez az akkreditáció szervesen illeszkedik abba a stratégiai programjukba, amelynek eredményeként a Ferling néhány éven belül munkavállalói és vezetői részesedést is kínáló részvénytársasággá alakul majd át.
Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke a közleményben úgy fogalmazott, hogy a tanúsítvány megszerzése mind szakmai, mind üzleti szempontból megtérül az iparág szereplőinek.