Nőtt a Samsonite féléves adózott eredménye
Az árbevétel 1,768 milliárd dollár volt a június végével záródott hat hónapban, ami 0,4 százalékos csökkenés árfolyam-ingadozások nélkül a tavalyi azonos időszakhoz képest.
A cég azt közölte, hogy teljesítményét visszafogta a kínai piac helyzetének a romlása, valamint a fokozódó indiai árverseny. Az árbevétel Ázsiában 2 százalékkal, 680 millió dollárra, Észak-Amerikában pedig 0,5 százalékkal, 608,3 millió dollárra csökkent, miközben Európában 1,8 százalékkal, 372,3 millió dollárra, Latin-Amerikában pedig 2,7 százalékkal, 107,5 millió dollárra nőtt.
A Samsonite-ot 1910-ben alapították Denverben. Részvényeivel 2011. óta kereskednek a hongkongi tőzsdén. A cég bőröndöket, táskákat és egyéb kiegészítőket gyárt Samsonite, Tumi, American Tourister és High Sierra márkák alatt.
A cég csütörtöki közleményében jelezte, hogy a Samsonite igazgatótanácsa jóváhagyta a másodlagos bevezetést egy amerikai tőzsdére, amivel elérhetőbbé teszik a cég részvényeit a befektetők számára az Egyesült Államokban és szerte a világon.