Új marketing és kommunikációs vezető a Xylemnél
Vargha Márton a gödöllői Szent István Egyetemen szerzett diplomát 2006-ban Gazdasági Agrármérnök szakon, Agrármarketing szakirányon, szakterülete a non-FMCG marketing és PR, nemzetközi B2B és B2C környezetben egyaránt. Karrierjét a Jones Lang LaSalle globális kereskedelmi ingatlan tanácsadó vállalat hazai érdekeltségénél kezdte, ezt követően több építőipari beszállítónál dolgozott.
2017-ben került az Eaton energiagazdálkodási vállalat lakossági villamossági szegmenséhez, ahol az EMEA térségben lévő piacokra készített kampányokat és tartalmat marketing kommunikációs specialistaként. Ezt követően a Packeta Hungary Kft.-nél, a kiscsomag logisztikával foglalkozó prágai központú cég hazai leányvállalatánál marketing vezetőként a magyar piac marketing tevékenységeiért felelt.
A Xylem Water Solutions Magyarország Kft.-nél marketing és kommunikációs vezetői pozícióban dolgozik a cég törökbálinti, regionális központjában. A központ összesen 24 országot szolgál ki Közép- és Dél-Kelet Európából, Közép-Ázsiából és a Mediterrán térségből. Ezeken a piacokon közvetlenül vagy disztribútorokon keresztül van jelen az intelligens víztechnológiai megoldásairól, illetve szivattyúiról ismert vállalat. A Vargha Márton által vezetett marketing csapat ezekben az országokban menedzseli a társaság marketing tevékenységét.
„Nagy megtiszteltetés és egyben komoly kihívás is az a feladat, amivel a Xylem-nél megbíztak. Úgy gondolom, a jövőben még fontosabb témává válik közös kincsünk, a víz védelme és minél hatékonyabb felhasználása, amihez a Xylem iparági specialistaként rengeteg jó megoldást kínál. Célom, hogy az általunk kezelt piacokon az eddiginél sokkal jobban megismerjék nem csak a termékeinket, de magát a márkát is, illetve azokat az erőfeszítéseinket, amelyekkel tudatosabb vízhasználatra ösztönözzük az embereket, vállalkozásokat” – mondta el kinevezése kapcsán Vargha Márton.