A Wizz Air csatlakozott a rendbontó utasok elleni európai kampányhoz
 
			
		    Az Európai Unióban egyre több repülőjáratot zavar meg az utasok rendbontó viselkedése, amelyhez az esetek 70 százalékban szóbeli vagy fizikai agresszió is társul. Bár a légitársaság szigorú szabályainak és jól kiképzett személyzetének köszönhetően a Wizz Air járatain nem változott érdemben a rendbontások száma az elmúlt években, az európai légiközlekedés egészét tekintve 34 százalékkal több ilyen esetet regisztráltak 2018-ban, mint egy évvel korábban.
A  teljes utasszámhoz viszonyítva a rendbontók aránya elenyésző, azonban a  repülés zavartalanságára és az utastársak nyugalmára gyakorolt hatásuk  így is jelentős.  A túlzásba vitt alkoholfogyasztás, a mosdóban történő  dohányzás, az utaskísérők vagy a többi utas ellen irányuló szóbeli vagy  tettleges erőszak, illetve a személyzet utasításainak figyelmen kívül  hagyása elvonhatja az utaskísérők figyelmét szokásos feladataiktól, így  szükségtelen fennakadáshoz és jelentős késésekhez is vezethet.
Európa  egyik vezető diszkont légitársaságaként a Wizz Air számára továbbra is a  biztonság a legfontosabb. Ennek egyik bizonyítéka, hogy a vállalat a  világ egyik legfiatalabb és legmodernebb légiflottáját üzemelteti, a 112  Airbus A320, A321 illetve A321neo repülőgép átlagéletkora mindössze 4,5  év. 
Alapelv továbbá, hogy a légitársaság zéró toleranciával kezeli utasai és a több mint 4500 munkatársa ellen irányuló esetleges erőszakot. Professzionális, naprakész kiképzésének és a rendszeres ismétlő tréningeknek köszönhetően a Wizz Air elkötelezett személyzete hatékonyan kezeli a rendbontó utasokat. A szükséges esetekben légitársaságunk a helyi hatóságokkal is szorosan együttműködik ezen a területen.
Hová utazzak legközelebb? ITT megtudhatod!
Radó András, a Wizz Air vállalati kommunikációs menedzsere elmondta: „Utasainknak  és a személyzetnek is joga van a biztonságos, szóbeli és fizikai  erőszaktól mentes repüléshez. Szeretnénk, ha az utazás mindenkinek  élvezetes időtöltést jelentene, melynek során az utasok és az  utaskísérők kölcsönös tisztelettel viselkednek egymással. 2018-ban 34  millióan választották a Wizz Air alacsony viteldíjait, és hálózatunk  idén is folyamatosan bővül, ezért sem engedhetjük meg, hogy egy  rendbontó kisebbség tönkretegye a békés többség utazási élményét. Emiatt  döntöttünk úgy, hogy csatlakozunk az EASA kezdeményezéséhez, és  utasainkat is arra biztatjuk, hogy támogassák a közösségi oldalakon a  kampányt a #notonmyflight hashtaggel.”
 
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        