Az Allianz Partners és a Lime együttes erővel célozza meg a mikromobilitás biztonsági igényeit

A Lime – a közösségi közlekedési megoldások globális piacvezetője – és az Allianz Partners – amely az Allianz csoport globális tagjaként vállalkozásoknak és magánszemélyeknek egyaránt nyújt biztosítási és segítségnyújtási szolgáltatásokat – a mikromobilitás biztonságának fejlesztésére fókuszáló stratégiai együttműködésbe kezdett.

Az Allianz Partners és a Lime együttes erővel célozza meg a mikromobilitás biztonsági igényeit

A Lime és az Allianz Partners összefogásának eredményeként indult el az az átfogó biztosítási program, amely a Lime felhasználóinak további költségek nélkül kétféle biztosítást nyújt: személyi balesetbiztosítás és felelősségbiztosítás. Ennek fényében a felhasználók teljes nyugalomban pattanhatnak a Lime járműveire, tudván: biztosítva vannak.

A program Európára, Ázsiára, a Közel-Keletre és Dél-Amerikára egyaránt kiterjed, és számos európai piacon már életbe is lépett. a biztosítási fedezet Budapesten és a Balaton környékén 2020 szeptemberétől szintén elérhető.


A Lime és az Allianz Partners – szektoraikon belül piacvezetőként – kikövezték a mikromobilitás és a közlekedés biztonságosabbá tételének útját. A partnerek felismerték, hogy a felhasználók és az általuk kiszolgált közösség biztonságának előtérbe helyezése mennyire fontos, így együttes erővel tervezték meg a kétéves biztonsági kampányt, amely így 2022 márciusáig tart majd, és célja, hogy világszerte előrelépést érjenek el a mikromobilitás biztonsági problémáival kapcsolatban. A kampány – amely a biztonságra hívja fel a figyelmet, valamint biztosítja, hogy a mobilitás mindenki számára elérhető legyen – az alábbi kezdeményezéseket foglalja magába:


Roller-oklevél:
 a felhasználókat arra biztatják, hogy vegyenek részt az elektromos rollerek közlekedésbiztonságáról szóló interaktív teszten, amelynek részeként a résztvevők akár egy ingyenes utat is nyerhetnek.
Helyi közlekedésbiztonsági oktatások: a felhasználók lebilincselő videók segítségével, valamint az elektromos rollerek közlekedésbiztonságáról szóló oktatásokon való részvétel útján bővíthetik közlekedésbiztonsági ismereteiket, ahol továbbá az Allianz által biztosított bukósisakok kerülnek kiosztásra.
Bukósisakok biztosítása: a két év során az Allianz Partners 50 000 bukósisakot biztosít világszerte.

A kezdeményezéseket idén ősszel elsőként Franciaországban indítják el a helyi Allianz hálózattal együttműködve, majd a programot a további piacokhoz igazítva a következő év folyamán kiterjesztik.


„A Lime részére kiemelt fontosságú a felhasználók biztonsága, miközben természetesen szem előtt tartjuk a mikromobilitás iránti növekvő magyarországi igényeket. Büszkék vagyunk, hogy a program segítségével tovább bővíthetjük és erősíthetjük a biztonság iránti elkötelezettségünket” – hangsúlyozta ki Tóth Tamás, a Lime magyarországi üzemeltetési menedzsere. „Az Allianz Partners-szel való szoros együttműködés eredményeként létrejövő átfogó és úttörő biztosítási és biztonsági program éppen a Lime egy éves magyarországi évfordulójakor indult. Ez nem csupán azt jelenti, hogy Budapesten és a Balaton környékén a legmagasabb fokú védelmet tudjuk biztosítani felhasználóinknak, hanem azt is, hogy partnerünk messzemenő tapasztalatának köszönhetően – közösen – új szintet teremtettünk a mikromobilitási szektorban.”


„Rendkívül büszkék vagyunk, hogy Magyarországon is a Lime partnerévé válhattunk egy új biztosítási megoldás kapcsán. A mikromobilitás a városi élet fontos részévé vált, mi pedig aktívan támogatjuk a fejlődést azáltal, hogy új termékeket és szolgáltatásokat kínálunk a fejlődő mobilitási ökoszisztémának.

Közös és egyben a legfontosabb szempont, hogy megfeleljünk a mobilitás átalakulásával járó biztonsági kihívásoknak, valamint, hogy ügyfeleink biztonságát biztosítsuk” – mondta Nagy Róbert, az Allianz Partners magyarországi Country Managere.


További információért kérjük, látogasson el az alábbi weboldalra: https://ridesafely.allianz.com

Ismerje meg a Lime-ot

A Lime küldetése, hogy megfizethető, megbízható és fenntartható közlekedési opciók biztosításával támogassa a lakókat előtérbe helyező városok fejlődését. A mikromobilitás piacvezető szereplőjeként a Lime GPS rendszerrel és automata zárszerkezettel felszerelt elektromos kerékpárok és rollerek biztosításával működik együtt a városokkal. A Lime felhasználói öt kontinensen több mint 120 városban több mint 150 millió utazást bonyolítottak le, a Lime ezáltal támogatja a tiszta közlekedési alternatívák új generációját az autókkal szemben. További információért keresse fel a li.me weboldalt.

Ismerje meg az Allianz Csoportot

Az Allianz csoport világszerte több mint 147 000 alkalmazottat foglalkoztat, akik több mint 70 országban 100 millió ügyfél szolgálatában állnak. Az Allianz a németországi biztosítópiac vezető cége, jelentős nemzetközi jelenléttel. A 2019-es pénzügyi évben az Allianz Csoport teljes bevétele mintegy 142 milliárd euró volt, valamint továbbra is vezető helyen szerepel a Dow Jones Fenntarthatósági Indexén. Az Allianz  a világ egyik legnagyobb vagyonkezelője; 2019-ben több mint 1600 milliárd euró értékű, harmadik felektől származó vagyont kezelt. Az elmúlt 125 év során az Allianz mindig ügyfelei mellett állt, védelmezte őket, és segítséget nyújtott nekik, hogy megvalósíthassák céljaikat.

Ismerje meg az Allianz Partners-t

Az Allianz Partners piacvezető, vállalkozásoknak és magánszemélyeknek biztosítási és segítségnyújtási szolgáltatásokat nyújtó társaság, amely globális megoldásokat kínál a nemzetközi egészség-, élet-, utas- és gépjárműbiztosítási valamint segítségnyújtási szolgáltatások terén. Innovatív szakértőink ügyfeleink érdekeit szem előtt tartva alkotják újra biztosítási szolgáltatásainkat előremutató, modern, ügyfélközpontú termékek és megoldások fejlesztésével, amelyek túlmutatnak a hagyományos biztosításokon. Termékeinket zökkenőmentesen építjük be partnereink vállalkozásába, illetve közvetlenül értékesítjük ügyfeleink részére; termékeink az alábbi négy kereskedelmi márkán keresztül érhetők el: Allianz Assistance, Allianz Automotive, Allianz Travel és Allianz Care. 75 országban vagyunk jelen, 21 500 alkalmazottunk 70 nyelven beszél, és több mint 71 millió ügyet bonyolít le évente, munkatársaink ezen kívül világszerte töretlenül igyekeznek mindent megtenni a segítségnyújtás és ügyfeleink megóvása érdekében.

Hozzászólások

Csökkent a használt lakások ára a második negyedévben

A használt lakások 6,3 százalékkal lettek olcsóbbak az idei második negyedévben a tavalyi azonos időszakhoz képest, erre öt éve nem volt példa - közölte az ingatlan.com kedden, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) előzetes adatain, illetve a saját adatain alapuló elemzésében.
2020. 10. 21. 07:30
Megosztás:
Hozzászólások:

750 ezer embernek segíthet a hitelmoratórium meghosszabbítása

Jövőre 400-450 milliárd forint maradhat a családoknál és a vállalkozásoknál annak köszönhetően, hogy a kormány javaslatára az Országgyűlés elfogadta a hitelfizetési moratórium fél éves meghosszabbításáról szóló törvényjavaslatot. Az intézkedés több mint 750 ezer személyre terjedhet ki - közölte a Pénzügyminisztérium kedden.
2020. 10. 21. 07:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Újraindítás helyett újragondolás: az okos vállalatoké a jövő a pandémia után

A koronavírus újraírta a játékszabályokat az üzleti életben is: megváltoztak a működési körülmények, kiélezettebb lett az ügyfelekért folytatott versengés, miközben sok területen a hirtelen gazdasági visszaesés miatt szűkülnek a források. A pandémia megmutatta, hogy ebben az új helyzetben a digitalizáció már nem cél, hanem sokaknak az egyetlen eszköz lehet a túlélésre. Az IBM szerint a vállalatoknak nem újraindítani kell magukat, hanem újragondolni a működésüket. Ehhez ad támpontokat október 27-én az IBM a Think Digital Summitonline konferencia, amelyen ingyenesen lehet részt venni.
2020. 10. 21. 05:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Mégsem egészséges az „egészséges szolárium”, visszatérítés jár a fogyasztóknak

Megalapozatlanul állította szoláriumairól a Chocolate Brown hálózat, hogy azok egészségesek. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egyebek mellett a fogyasztók kompenzációjára, valamint ismeretterjesztő kampányra kötelezte a franchise lánc üzemeltetőjét.
2020. 10. 21. 04:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Home office: így legyen hatékonyabb az otthoni munka a szakértő szerint

A koronavírus-járvány második hullámában ismét egyre több helyen váltanak otthoni munkavégzésre. Korábban már kiderült, hogy ez nem mindenkinek megy könnyen: sokan panaszkodnak arra, hogy nem hatékonyak a távmunkában. Kérdés, hogy miként alkalmazkodjunk megfelelően a home office-hoz, esetleg megtörhetjük-e az egyhangúságát például az egyre népszerűbb hotel office műfajával, ami a távmunkához hasonlóan szintén lehet biztonságos? A kérdések megválaszolásában a hévízi NaturMed Hotel Carbona orvosszakértője segít.
2020. 10. 21. 03:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Újabb támogatás a magyar divat- és dizájnipari vállalkozásoknak

Tizenegy ígéretes divat- és dizájnipari projekt megvalósulásához biztosít üzleti képzést, szakmai mentorálást és befektetési lehetőséget egy új program. A szervezők célja, hogy az ágazat fellendítése érdekében hazánkban is létrehozzanak egy értékteremtő divat- és dizájnipari startup közösséget - hangzott el az M1 aktuális csatorna keddi műsorában.
2020. 10. 21. 02:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Budapest megpályázza a 2023-as Világ Könyvfővárosa címet

Megpályázza Budapest a 2023-as Világ Könyvfővárosa címet - közölte a Főpolgármesteri Hivatal az MTI-vel kedden.
2020. 10. 21. 01:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A fogyasztók nagy része elutasítja kettős minőséget

A fogyasztók többsége elutasítja a kettős minőséget, vagyis azt, ha azonos márkanév alatt országonként eltérő minőségű élelmiszerek kerülnek forgalomba - derül ki a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) legutóbbi felmérésének kedden közölt adataiból.
2020. 10. 20. 20:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Az inflációra figyel a jegybank

A várakozásoknak megfelelően változatlanul tartotta a kamatszinteket a monetáris tanács keddi ülésén, a testület az inflációra figyel az MTI-nek nyilatkozó elemzők szerint.
2020. 10. 20. 19:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Megkezdődött az Országgyűlésben a családi gazdaságokról szóló törvényjavaslat vitája

Megkezdődött az Országgyűlésben a családi gazdaságokról szóló törvényjavaslat vitája, Farkas Sándor, az Agrárminisztérium parlamenti államtitkára az új törvényi szabályozás legfőbb céljának nevezte, hogy az adminisztrációs terhek csökkentése mellett a 21. századi elvárásoknak megfelelő működési környezetet és kedvező adózási feltételeket biztosítson a magyar gazdálkodók számára - közölte az Agrárminisztérium kedden az MTI-hez eljuttatott közleményben.
2020. 10. 20. 18:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Emelkedett a BUX

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 103,99 pontos, 0,31 százalékos emelkedéssel, 33 700,78 ponton zárt kedden.
2020. 10. 20. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Növekvő árbevétel, zéró hulladék: Megjelent a Borsodi Sörgyár fenntarthatósági jelentése

A Borsodi Sörgyár bemutatta második, 2019-es fenntarthatósági jelentését, amelyből többek között kiderül, hogy amellett, hogy a vállat nettó árbevétele közel 10 százalékkal emelkedett, csökkent a bőcsi üzem hőtermelése, és 2018 után 2019-ben is zéró tonna maradt a lerakott gyártási hulladék mennyisége.
2020. 10. 20. 15:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A magyarok több mint fele az interneten keres szakembert

A magyarok több mint fele az interneten keres szakembert, szerelőt, akitől fokozottabb, elsősorban a megbízhatóságáról tanúskodó digitális jelenlétet vár el - derül ki az NRC Piackutató legújabb, a Telekom számára készített reprezentatív kutatásából, amelyet a keddi online sajtótájékoztatón ismertettek.
2020. 10. 20. 15:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Mennyire zöld a magyar?

Bár az elmúlt években Magyarországon nőtt a szelektíven gyűjtött hulladék aránya, az adatok szerint még mindig van hova fejlődnünk. Zöld gondolkodásúnak tartjuk magunkat, saját bevallásunk szerint szelektíven gyűjtjük a hulladékot, mégsem érjük el az uniós célszámokat. Mi húzódhat meg a háttérben, mit tehetünk ellene, egyáltalán meddig terjed a gyártói és meddig a fogyasztói felelősség? Ezekre a kérdésekre keresi a választ a Magyarvíz Kft. friss kutatása.
2020. 10. 20. 14:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Vegyes eredményeket publikált az IBM

Az előzetes eredményvárakozásainál enyhén jobb eredményt ért el az IBM a harmadik negyedévben.
2020. 10. 20. 13:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A közellátás számára biztosítja influenzavakcináját a Sanofi

Megállapodás született arról, hogy Magyarország koronavírus elleni védekezését támogatva az idei influenzajárványra allokált teljes, mintegy 100 ezer adagból álló oltóanyag készletét a Nemzeti Népegészségügyi Központnak adja át a Sanofi Pasteur. Ez az együttműködés támogatja a magyar kormány azon célját, hogy a különösen veszélyeztetett társadalmi csoportok számára minél szélesebb körben biztosítsák az oltás nyújtotta védelmet az influenza ellen.
2020. 10. 20. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Meghosszabbították a törlesztési moratóriumot

Az Országgyűlés kedden 2021. június 30-ig meghosszabbította a koronavírus-járvány miatt bevezetett törlesztési moratóriumot egyes kiemelt társadalmi csoportoknak és pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak.
2020. 10. 20. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A Huawei új kutatás-fejlesztési központot épít Budapesten

A Huawei új kutatás-fejlesztési (k+f) központot hoz létre Budapesten, Magyarország és Kína együttműködése minden eddiginél jobb - mondta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter a vállalat jubileumi rendezvényén kedden Budapesten.
2020. 10. 20. 11:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Súlyos hiányosságok miatt záratott be egy távol-keleti éttermet a Nébih

Súlyos, élelmiszerbiztonsági kockázatot is jelentő hiányosságokat találtak egy budapesti távol-keleti étteremben a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei, a vendéglátóipari egység tevékenységét azonnali hatállyal felfüggesztették.
2020. 10. 20. 10:30
Megosztás:
Hozzászólások:

TESCO-ügy: Online bevásárlás vagy webáruház - mi lesz most a házhozszállítással?

A Gazdasági Versenyhivatal („GVH”) 2017 decemberében versenyfelügyeleti eljárást indított a TESCO-val szemben. A GVH szerint a TESCO az online vásárlási szolgáltatása körében a termékek házhozszállítása, illetve az áruházi átvétele során több alkalommal a megrendelt termékek helyett helyettesítő termékeket szállított ki, illetve készített elő, anélkül, hogy erről a fogyasztót előre tájékoztatta volna és ezzel megtévesztette a fogyasztókat.
2020. 10. 20. 08:00
Megosztás:
Hozzászólások: