Econet.hu - Január 18-tól indul a Bumeráng a NeoFM rádión
Emellett a rádió szerződteti a Bumeráng teljes stábját is, akik az elmúlt évek alatt a műsor háttérmunkáit végezték, illetve hangjuk rendszeresen megjelent az adásban is.
A reggeli idősáv jelentősége kiemelkedően fontos a rádiós piacon. A Bumeráng az elmúlt években folyamatos piacvezetőként, heti 3-3,5 millió hallgatót szórakoztatott, ami a 14 évesnél idősebb (a hallgatottság-mérésbe bevont) lakosság mintegy 40 százalékát jelenti. A reggeli műsor a reklámbevételek tekintetében is meghatározó, hiszen piaci tapasztalatok azt mutatják, hogy az itt elért hallgatószám generálja a hirdetési árbevétel közel 60 százalékát az
országos rádiókban, annak ellenére, hogy a műsor csak 4 órát tesz ki a napi 24 órás adásmenetből.
A reggeli műsor egyúttal kitűnő keretet ad a nem hagyományos reklámmegjelenések elhelyezésére is (szponzorált játékok, promóciók, stb.), amelyek szintén további árbevétel-növelő tényezőként jelentkezhetnek. Emellett a Bumeráng stábjával történt megállapodás magában foglalja a korábbról már ismert ún. „off-air” promóciókat is (pl. a Bumeráng országos turnéja, a „Voga-vadászat”, további speciális műsorelemek, helyszíni kitelepülések).
Mivel a Bumeráng olyan önálló márka, mely jelentős rajongó- és hallgatótáborral bír szerte az országban, a műsor január 18-i indulása komoly hatással lehet majd a hallgatottsági eredményekre is, valamint hatékonyan segítheti a célul kitűzött piacvezető pozíció elérését. A régi-új műsor megindulásán túl a NeoFM ezzel egyidejűleg véglegessé váló teljes műsorstruktúrája és zenei kínálata is nagyban hozzájárulhat az EMG mint sales house árbevételi és nyereségességi terveinek, illetve a rádióval szembeni megtérülési elvárások teljesüléséhez.
A végleges műsorstruktúra kialakulásával lezárul a NeoFM felállításának és beindításának intenzív szakasza. Egyúttal az EMG országos kereskedelmi rádióval kapcsolatos tevékenységének jellege is megváltozik, innentől a NeoFM és az EMG többi márkájának együttműködésén alapuló üzemeltetési és értékesítési tevékenységre, a „sales house” üzleti modell megvalósítására helyeződik a hangsúly.
A jelen tájékoztatásban foglaltak nem adnak teljes képet az econet.hu Nyrt. tevékenységéről és a jövőben tervezett lépéseiről, sem a Társaság és Média Üzletága eredményeiről, terveiről, piacairól, a tevékenységet érintő kockázatokról és egyéb körülményekről. A jelen tájékoztatás a jövőre vonatkozó kijelentéseket is tartalmaz.
Azon megállapítások, melyek nem múltbeli eseményekre vonatkoznak (azaz a véleményünkre és várakozásainkra vonatkozó kijelentések), jövőre vonatkozóak. Ezen kijelentések a jelenlegi terveken, becsléseken és előrejelzéseken alapulnak, tehát nem lenne helyes ezen kijelentésekre a kellő mértéket meghaladó módon támaszkodni. A jövőre vonatkozó kijelentések azon időpontbeli állapoton alapulnak, amelyben ezen állítások elhangzanak, a Társaság nem vállal kötelezettséget arra nézve, hogy a kijelentések bármelyikét új információk vagy jövőbeli események alapján a továbbiakban nyilvánosan frissítse, módosítsa.