Így nőtt a UPC magyarországi árbevétele
			
		    Az árbevétel tavalyi összegét a cég nem közölte,  a nyilvános adatok szerint az előző évben, 2017-ben a társaság  árbevétele 72,91 milliárd forintot tett ki.
    
A lakossági és üzleti  ügyfelek száma 2018 végén megközelítette 870 ezret, ami 18 700-zal  magasabb az előző évi záróadathoz képest. 
    
A nagysebességű  internet előfizetések száma tavaly közel 30 ezerrel nőtt, 694 400-ra. A  digitális és analóg televízió előfizetések száma egy év alatt 8800-zal,  691 900-ra bővült. A mobil előfizetések száma december végén 109 900-at  ért el, 21 500 új előfizetést kötöttek tavaly.
    
A UPC 2018-ban  16,9 milliárd forintot fordított beruházásokra, és így már az ország 356  településén 1,83 millió háztartást ért el szélessávú hálózattal.
    
A  közlemény szerint részben a kormányzat Szupergyors internet  programjának támogatásával, részben pedig saját forrásból végzett  további fejlesztéseket a UPC, már meglévő szolgáltatási területén és új  településeken is. Kitértek arra, hogy a monori körzetben a tervezett 14  település közül 8-ban már elérhető a szolgáltató szupergyors hálózata,  ebben a körzetben 39 ezer új háztartás számára építettek ki csatlakozási  lehetőséget, több mint tízezer otthonban pedig korszerűsítették a  hálózati infrastruktúrát.
    
A UPC a Liberty Global leányvállalata,  Magyarországon 1998 óta van jelen. A brit Vodafone csoport tavaly  májusban jelentette be, hogy 18,4 milliárd euróért felvásárolja a  Liberty Global amerikai kábelszolgáltató cég németországi, cseh, magyar  és román leányvállalatait. Az ügylet az illetékes versenyhatóságok  jóváhagyása után 2019 közepén zárulhat le.
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor
Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor
Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képest?