Lassú a kilábalás a rendezvénypiacon
A piackutató cég tízedik alkalommal készítette el felmérését, amelynek során 3.200 nagyvállalat munkatársával készítettek interjút. A felmérés szerint a 2009-es 30 százalékos és 2010-es további 20 százalékos visszaesés után csak lassan indul be a rendezvénypiac, a 2009 előtti állapotot pedig továbbra sem sikerült még elérni. 2008-ban a nagyvállalatok fele még azt jelezte, hogy egymillió forintnál többet költ rendezvényekre, tavaly és idén is már ennek csak egyharmadát tervezték.
A válság előtti években a megkérdezett nagyvállalatok 45 százaléka jelezte valamilyen rendezvény megtartását, az elmúlt években ez 30 százalékra csökkent, és a felmérés szerint a helyzet az idén sem lesz jobb. A hotelek, panziók továbbra is számíthatnak a csapatépítő tréningekre, szemináriumokra, konferenciákra, céges kirándulásokra, és a kényszerű takarékoskodás lehetőséget teremt a kisebb, akár 3 csillagos szállodák számára is - hívja fel a figyelmet a piackutató.