Megnyitja első felhasználói élmény-alapú üzletét a Huawei
Legújabb, február közepén a Shopmarkban nyíló üzletében formabontó megoldásokkal várja az érdeklődőket a Huawei. A vásárlók a gyártó legnépszerűbb készülékeit is megtalálhatják az Experience Store-ban, ahol az üzletbe látogatók különös helyzetekben és beállítások között tesztelhetik az okostelefonok és táblagépek fotó – illetve videó képességeit. A bolt kínálata a Huawei legutóbbi csúcskészülékei és középkategóriás okostelefonjai mellett a gyártó tabletjeivel, 100 féle kiegészítővel és áprilistól a MateBook széria notebookjaival bővül.
Az üzletben különböző aktivitások várják az érdeklődőket, ahol a gyártó okostelefonjainak kameraképességeit és különböző mesterséges intelligencia vezérelt beállításait a gyakorlatban is kipróbálhatják, szakképzett eladók és a megnyitó alkalmából szintén jelen lévő márkanagykövetek, Annoni Zita és Gianni Annoni, Viszkok Fruzsi illetve Bársony Bence segítségével.
A február 16-án nyíló Huawei Experience Store Magyarországon a gyártó első, de nem az utolsó ilyen jellegű boltja. Az üzletnyitás alkalmából a Huawei márkanagykövetei délelőtt 10 órától kerekasztal beszélgetéssel, nyereményjátékokkal és színes programokkal várják az érdeklődőket. A gyártó kiemelt ajánlataként a látogatók a boltnyitás alkalmából az első 100-100-100 darab készülék erejéig kihagyhatatlan áron vásárolhatják meg a P széria készülékeit és hatféle, szintén limitált mennyiségben kapható okoskiegészítőjét.
A Huawei vezeték nélküli hangszórói mellett, telefonnal szinkronizálható okoskarkötőit és okosmérlegeit, illetve kétféle fülhallgatót is vonzó áron érhetik el a megnyitó napján a boltba látogatók:
A gyártó első hazai Experience Store-ja a megnyitót követően a bevásárlóközpont nyitva tartásához igazodva, a Shopmark első emeletén, hétfőtől szombatig 9-20 óráig, vasárnap pedig 9-18 óráig várja a jelenlegi és jövőbeli Huaweikészülék-tulajdonosokat.