Munkahelyeket menthet meg a Jatt+ szolgáltatás

A HelloPay céget 2015-ben három magánszemély alapította, a fesztiválok kézpénzmentesítésének előnyeit további hozzáadott értékekkel ötvözve juttatják el a vendéglátóhelyek számára. „Az általunk bevezetett borravaló-csúszka olyan extra lehetőség, ami miatt az éttermeknek, romkocsmáknak és szórakozóhelyeknek is megéri a Jatt+ szolgáltatást választani” – árulta el Varga Norbert, a HelloPay ügyvezető igazgatója. A vállalkozásnak hamar lépnie kellett, amikor az utóbbi hetekben a koronavírus gazdasági hatása az elsők között érte el a turizmust és a vendéglátószektort.
„Ezeknek a helyeknek a jelentős része a kormányrendeletnek megfelelően be is zárt. A partnereinkkel konzultálva és figyelve a piacot azt vettük észre, hogy ahol eddig asztalos kiszolgálás volt, most kiszállításra álltak át. Így a felszolgálók, pultosok állását meg tudják tartani, a pincérekből ideiglenesen ételkiszállítók, futárok lettek.”
Az említett vendéglátóhelyek idáig asztali terminálokat használtak, ezeket a gyakorlatban most felválják a mobilterminálok. De nem csak a vendéglátásban kellett gyorsan reagálni a kialakult helyzetre. „Sok kereskedelmi szolgáltató, aki eddig nagykereskedelmi tevékenységet folytatott, most a kiskereskedelemben is szerepet vállal, elkezd kiszállítani magánszemélyeknek is. A Jatt+ szolgáltatással tudjuk segíteni ezeket a vállalkozásokat. Kedvező jutalékok mellett, mind borravalós, mind borravaló nélküli eszközök használatára is van lehetőség a kereskedelmi tevékenységnek megfelelően” – fűzte hozzá Varga Norbert. Amellett, hogy a vállalkozások havidíj-fizetési kötelezettség, hűségidő vállalás és egyéb rejtett költség nélkül vehetik igénybe a szolgáltatást, a Jatt+ előnye, hogy az otthonukba kényszerülő emberek kedvenc éttermükből rendelve könnyen adhatnak borravalót az eddig felszolgálóként dolgozó, most futárként megérkező, megszokott és szeretett arcoknak, ezzel is segítve munkahelyük megtartását.
Mennyi pénzed hiányzik mindig hó végén? Mennyivel kellene többet keresned? ITT kiszámolhatod!
A kialakult helyzetre való tekintettel a HelloPay vállalja, hogy maximum 48 óra alatt szerződik az őket megkereső vállalkozásokkal, és kedvező jutalékrendszert biztosít. A terminálokat fertőtlenítve vehetik át a szolgáltatótól, de vidékre akár futárral is megoldható a szállítás.
„Szinte minket is kivégzett a járvány, hiszen lakossági üzletágunk eddig egyáltalán nem volt” – mondta el Huszár Miklós, a zöldség, gyümölcs és szárazáru kiszállítással foglalkozó LimeKirály tulajdonosa. „A vírus miatt szinte minden bezárt, partnereink és vásárlóink 95 százalékát elveszítettük. Bár a rendszerünk kész volt arra, hogy magánszemélyeket is kiszolgáljunk, de mivel a nagyobb cégek átutalással, a vendéglátóhelyek általában készpénzzel fizetnek, eddig nem volt szükségünk terminálra. A HelloPay nagyon gyorsan reagált a megkeresésünkre, 3 órával a kapcsolatfelvétel után már megérkeztek ez első terminálok. Egyszerűen kezelhetők, nem észleltünk hibát a működések során, már második hete használjuk őket.”