Nagy októberi rózsaszín forradalom
Évről évre azonban, egyre több vállalat is részt vállal a figyelemfelkeltésből. Eseményeket támogatnak, és különböző limitált kiadású, rózsaszín termékekkel állnak elő. A vállalatok rendszerint a promóciós termékek eladásából származó bevétel egy részével alapítványokat, rákkutató központokat és a prevenciót hirdető kampányokat támogatnak.
Az elcsépelt rózsaszín lufik, tollak és kitűzők után valóban hasznos, illetve ötletes termékekkel is találkozhatunk, amelyek mikor a kezünk ügyébe akadnak, emlékeztethetnek, hogy itt a havi önvizsgálat és az éves mammográfia ideje.
A rózsaszínségükkel meghökkentő termékek között találjuk például az Energizer limitált kiadású ceruzaelemeit, amelyeknek a mellrák elleni küzdelem védjegyévé vált kis rózsaszín szalag színét kölcsönözte a gyártó.
Az Energizer Magyarország a kampány alkalmából piacra dobott különleges, rózsaszín elemek – valamint a helyes mellönvizsgálatot bemutató tájékoztató füzettel ellátott Wilkinson borotvák – forgalmazásából befolyó bevételéből az Egészség Hídja Összefogás Egyesületet támogatja. Az egyesület legfontosabb célja a korai felismerés és a rendszeres szűrésre járás fontosságának tudatosítása.

A nagy divatházaknál tapasztalatot szerzett olasz cipőtervező, Katia Lombardo összefogott a divatcikket kínáló my-wardrobe.com online kereskedőoldallal, és megalkotott egy elegáns, limitált szériás, babarózsaszín talpú magas sarkú cipőt, amelyek eladásából származó bevétel 20%-ával a brit Breakthrough Breast Cancer rákkutató alapítványt támogatja.

A leginkább a bokszfelszereléseiről ismert Everlast
sportszergyártó rózsaszín bokszkesztyűivel támogatja a mellrák elleni harcot. A vállalat a rózsaszín kesztyűk, bandázsok és egyéb felszerelések eladása utáni bevétel egy részét a Breast Cancer Research Foundation klinikai kutatásokat támogató alapítványnak juttatja el.
A Gorenje többek között az Egyesült Királyságban, jótékonysági gálavacsorán bocsátott árverésre egy retró stílusú, fehérarany kis szalaggal díszített mesés rózsaszín hűtőgépet. A befolyt összeget az Europa Donna, európai mellrák ellenes szervezeteket tömörítő egyesülésnek ajánlották fel.
Az elérhető dizájnos bútorokat kínáló Design Within Reach amerikai bútorkereskedő hálózat neves bútorházak tervezőit kérte fel klasszikus, letisztult stílusú, rózsaszín székek megalkotására. A limitált kiadású, egyedi tervezésű székeket az eBay-en bocsátották árverésre, a befolyt összeget pedig a Susan G. Komen for the Cure alapítványnak utalták át.