Segíti a magyar vállalkozásokat az eMAG
			
		    A GVH még májusban közölte, hogy 200 millió  forintos bírságot szabott ki, és mintegy 4 milliárd forint összegű  jóvátételre kötelezte az eMAG online áruház üzemeltetőit. A hivatal 2014  júliusáig visszamenőleg vizsgálta az eMAG webáruház több száz kampányát  érintő akciótartási gyakorlatát, amelyről megállapította, hogy tartósan  tisztességtelen volt a fogyasztókkal szemben. Az eMAG májusi  közleményben megerősítette a GVH-val kötött megállapodás tényét, és  arról is beszámolt, hogy kifizetik a kirótt bírságot, minden  vásárlójuknak 3 ezer forint értékű kupont biztosítanak, továbbá a hazai  kis- és középvállalkozások online értékesítési tevékenységét több mint 4  milliárd forint értékű programmal segítik.
    
Az eMAG mostani  közleményében kiemelte, időkorlátozás nélkül jutalékmentes értékesítésre  ad lehetőséget az eMAG Marketplace-en az Értékesíts hazait az eMAG-on!  programhoz kapcsolódó non-profit szervezetek, alapítványok, illetve a  csatlakozásukat megelőző lezárt pénzügyi évben nettó 100 millió  forintnál kisebb árbevételű, magyarországi székhelyű, belföldön  termékeket előállító vállalkozások számára.
    
A meglévő Marketplace  partnerek az üzenetközponton keresztül, míg a leendő partnerek a  Marketplace rendszerébe történő regisztrációval jelezhetik, hogy részt  kívánnak venni a programban. Az eMAG munkatársai minden új, a  Marketplace-hez csatlakozó vállalkozás számára díjmentesen elkészítik az  első 300 termék adatlapját. Annak érdekében, hogy a vásárlók  egyértelműen azonosíthassák a programban résztvevő termékeket, azokat  "Rendelj hazait" (virtuális) matricával is megjelölik az eMAG.hu online  felületein. A közlemény idézte Várkonyi Balázst, az eMAG Magyarország  ügyvezetőjét, aki elmondta: a programmal a kézművesektől kezdve az  kisiparosokig minden hazai vállalkozás számára lehetőséget biztosítanak  arra, hogy online is elérhetővé tegye termékeit.