Tovább növelte árbevételét a Neckermann
Békefi Veronika - aki a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) alelnöke is - elmondta: eredményes évet zártak.
A legnépszerűbb úti célok a magyarok körében Törökország, Görögország Bulgária volt, de jelentősen nőtt a hajóutak és a körutak népszerűsége is a tavalyi nyári szezonban.
A magyarországi Neckermann stabilitásának egyik garanciája az Európában 15 országban jelen lévő, évente 20 milliónál több utast utaztató és közel 22 ezer alkalmazottat foglalkoztató Thomas Cook nemzetközi konszern, amelynek szállodái akár a lehető legkülönlegesebb úti célokon is ott vannak. A Thomas Cook csoport 8 saját szállodamárkája egyre hangsúlyosabb a Neckermann magyarországi értékesítésében is - jegyezte meg.
Remo Masala, a Thomas Cook csoport kreatív igazgatója elmondta: Cook's Club elnevezéssel új dizájn szállodamárkát hoztak létre a legfiatalabb, 25 és 39 év közötti, Y-generációnak. Idén hét hotelt alakítanak át az új dizájnnak megfelelően: Törökországban, Olaszországban, Görögországban, Spanyolországban, Egyiptomban nyílik ilyen szálloda.
Közölte: 96 százalékos foglaltsággal üzemelt a tavaly tesztjelleggel megnyitott első, Cook's Club dizájn hotel Krétán. Az új szállodák legfőbb sajátossága a dizájn mellett a fiatalos stílus, az igényes gasztronómia, és a digitális generációk minden igényét kiszolgáló szolgáltatások, mint a korlátlan wifi, és a napszaknak megfelelő zene, DJ-k - ismertette. A hotelben a fizetés mikrochip-karkötővel vagy előre feltöltött kártyával történik, készpénzmentesen.
A Neckermann Magyarország több mint 20 saját és több száz franchise vagy partner irodával, továbbá online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedi, több mint 150 dolgozót foglalkoztat.
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor
Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor
Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képest?