Új termékkel jelenik meg a piacon az Est Média
A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett EST MEDIA Nyrt. (BÉT, ESTMEDIA) román leányvállata, a Sapte Nopti Srl. tegnap Bukarestben bemutatta a Sapte Seri programkalauz ingyenes mobil applikációját. A cégcsoport saját fejlesztésű okostelefon alkalmazásával a felhasználók akár a teljes román programadatbázist elérhetik vagy azt az igényeiknek és szokásaiknak megfelelően paraméterezve is használhatják. A Sapte Seri ezzel a nyomtatott kiadványok és az online szolgáltatása mellett egy újabb, mindenkor "kéznél levő" csatornán juttathatja el a hasznos és releváns tartalmait a közönséghez, illetve újabb hatékony felületeket tud kínálni az aktív és az átlagosnál többet költő fogyasztókat megszólítani kívánó hirdetők számára.
Az applikáció az induláskor androidos okostelefonokon érhető el, azonban ezt hamarosan követi majd az iPhone verzió is. Az EST MEDIA bolgár programkalauzának mobil változata, a Programata Mobile már korábban elindult és mindkét népszerű platformon ingyenesen letölthető.
„Évtizedes tapasztalatunk alapján tudjuk, hogy romániai olvasóinknak – csakúgy, mint a bolgár, vagy magyar felhasználóknak – az a lényeges, hogy a mindenkori aktuális program információkhoz a kor elvárásainak megfelelő eszközökön keresztül gyorsan és ingyen hozzáférhessenek. Ennek megfelelően a mi feladatunk az, hogy magas színvonalú, egyedi tartalmunkat minden lehetséges csatornán eljuttassuk hozzájuk. Ennek körében bulgáriai vezető termékünk, a Programata okostelefonos applikációjának elindítása után igen fontos lépés volt a román piacon való megjelenés ezzel az innovatív, jövőbemutató termékkel. A bolgár digitális piac igen fejlett, itt a legmagasabb a térségben – Magyarországot és pl. Görögországot is beleértve – az internetes penetráció. Míg Románia, amely Lengyelország után a második legnagyobb lélekszámú CEE ország, óriási növekedési potenciálja miatt kiemelten fontos a cégcsoport hosszútávú stratégiája szempontjából. Ezért is fontos az, hogy az azonnali visszajelzések rendkívül pozitívak, mind a felhasználók, mind a hirdetők részéről.” – mondta el Kovács András, az EST MEDIA Nyrt. külföldi piacokért felelős vezérigazgató-helyettese.
„Úgy vélem, a mobil eszközök még jónéhány évig nem veszik át az ingyenes out-of-home média területen a jól működő nyomtatott lapok helyét, azonban biztos vagyok benne, hogy az induláskor kiegészítő jellegű termékeknek fokozatosan egyre nagyobb szerepük lesz a fogyasztóink hatékony elérésében és ezzel párhuzamosan egyre nagyobb szeletét adják majd a hirdetési árbevételünknek. Nem mellékesen a mobil applikáció költségszintje - nyomtatási díjak, papír vásárlás és terjesztési költségek híján - lényegesen alacsonyabb és emellett a környezetet is kevésbé terheli. Ezért a tegnapi nappal egy jelentős lépést tettünk előre, hiszen immár két piacunkon vagyunk jelen ezzel a terméktípussal, amely talán a legjobb formában igazítja méltán népszerű nyomtatott termékeinket a mai kor igényeihez. Bulgária és Románia után rövid időn belül az egyelőre legfontosabb magyarországi piacon is megjelenünk vezető termékünknek, a Pesti Estnek az okostelefon változatával." – tette még hozzá Pankotai Csaba, a vállalatcsoport vezérigazgatója.