A Konecta és a SPEEEX stratégiai együttműködésre lép
A két vállalat két évnyi közös projektfejlesztést követően összehangolta stratégiai céljait, jelentősen erősítve európai BPO- és digitális kapacitásaikat. A Konecta méretét, működési érettségét és digitális átalakulásban szerzett szakértelmét ötvözi a SPEEEX erős, közeli kiszervezésű szolgáltatóközpontjainak és többnyelvű képességeinek előnyeivel.
Koszovó, mint stratégiai választás
Koszovó ideális szolgáltatási célpont, amely stratégiai előnyeinek különleges kombinációját kínálja. Az ország fiatal, dinamikus és magasan képzett munkaerővel rendelkezik, erős többnyelvű és digitális képességekkel. A gyorsan fejlődő üzleti ökoszisztéma, a modern infrastruktúra és a magas szintű technológiai alkalmazás tovább biztosítja a stabil, hatékony és skálázható működést a szolgáltató műveletek számára. Ez a tehetség, hozzáférhetőség és működési érettség kombinációja volt a döntő tényező a Konecta régióbővítése során.
Digitális átalakulás és többnyelvű ügyfélélmény-kiválóság előmozdítása Európa-szerte
A Konecta és a SPEEEX közös víziót osztanak a digitális átalakulás előmozdításáról és az ügyfélélmény (CX) jövőjének újradefiniálásáról. A tavaly bejelentett Katalyst-stratégia részeként a Konecta átfogó átalakulási utat vezet, amely magában foglalja a mesterséges intelligencia (AI) terén szerzett szakértelem kiépítését, valamint stratégiai partnerségek kialakítását olyan cégekkel, mint a Google Cloud, az AWS, a CrewAI és az Uniphore. Az emberközpontú megközelítést a fejlett technológiával ötvözve a Konecta folyamatosan nyújt innovatív, technológia által támogatott CX-megoldásokat, miközben megtartja a hosszú távú, bizalmon alapuló ügyfélkapcsolatokat, amit a 96%-os szerződésmegújítási arány is tükröz.
A SPEEEX kiterjedt, európai nyelvi képességeket hoz a partnerségbe, így Koszovó legnagyobb, technológiával támogatott üzleti szolgáltatójaként pozicionálja magát. A vállalat 2 500 teljes munkaidős munkavállalót foglalkoztat négy kiemelt telephelyen: Prištinában (székhely), Vushtrriban, Ferizajban és Prizrenben. Szolgáltatásainak mintegy 80%-a magas szintű német nyelven zajlik, kiegészítve angol és olasz nyelvű megoldásokkal, valamint egyre bővülő francia nyelvi szakértelemmel. Minden művelet teljes mértékben a helyszínen, modern, technológiailag felszerelt irodákban történik, biztosítva a következetes, kiemelkedő szolgáltatási színvonalat.
„Ez a partnerség hatékonyan támogatja törekvésünket, hogy magas színvonalú és skálázható szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleinknek a német és az európai piacokon. Különösen értékes számunkra, hogy bővíteni tudjuk a német nyelvű, 100%-ban irodai alapú szolgáltatásaink kapacitását. Mint megbízható globális partner, teljes mértékben bízom abban, hogy Koszovóból a legmagasabb színvonalú szolgáltatást fogjuk nyújtani” – mondta Yasin Uslu, a Konecta Közép- és Kelet-európai piacokért felelős ügyvezető igazgatója.
„A Konectával kötött partnerség nagy büszkeséget jelent minden SPEEEX-es dolgozó számára. Megmutatja azt a bizalmat, amelyet a világ vezető vállalatai helyeznek embereinkbe, vállalati kultúránkba és a mindennap nyújtott szolgáltatásaink minőségébe. A Konectával együtt világszínvonalú ügyfélélmény-megoldásokat nyújtunk, amelyeket csapataink tehetsége és elkötelezettsége tesz lehetővé Koszovóban. Ennél is fontosabb, hogy ez a partnerség a közös értékekről és a közös növekedés iránti elkötelezettségről szól. Nagyon várjuk a sikeres együttműködés minden állomását” – mondta Fikret Murati, a SPEEEX alapítója és vezérigazgatója.