A Mastercard újra keresi az év bankját
Kiemelték, hogy a hagyományos banki szolgáltatások minősége mellett számos más szempontot is vizsgálnak. Várják a pályázatokat például Az év pénzküldési megoldása, Az év üzleti szegmensnek szóló programja, Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása, Az év CSR kezdeményezése, Az év kiberbiztonsági edukációs kampánya és Az év akvizíciós marketing kampánya kategóriákban.
Idén a pályázók Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye kategóriában is versenyeznek, a zsűri nem csupán a digitális, de a bankfióki ügymenetet is figyelembe veszi majd. A fődíj nyerteséről a hét kategóriában elért eredmények alapján döntenek; a győzteseket jövő februárban, a versenyt lezáró gálán hirdetik ki. Idén az OTP Bank kapta a fődíjat, a pénzintézetek 2022-es tevékenységük alapján hat kategóriában versenyeztek.
A Gránit Bank az év digitális banki UX (user experience) megoldása és a fiataloknak szóló program kategóriákban, az MKB Bank a prémium banki aktivitás és az employer branding aktivitás kategóriákban lett első. Az év fenntartható kezdeményezése kategóriában a K&H Bank, míg az újgenerációs fizetési megoldásokéban a Raiffeisen Bank és az IQOM fintech cég közös pályázata került az első helyre. A Mastercard több mint 210 országban van jelen, a vállalatnál másodpercenként 4500 fizetési tranzakció történik 150 devizában.