A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról

A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.
A Wizz Air közleménye szerint a térségben minden légitársaságot és repülőteret érintett a feszült helyzet, amely miatt Katar és az Egyesült Arab Emírségek lezárta a légteret. Ekkor az utasfelvétel már elkezdődött, többeket a terminálból kellett kikísérni.
Hozzátették, hogy a járattörlésről mindenkit értesítettek, majd saját költségen szállodai szobát foglaltak nekik. A légitársaság most felméri, hányan akarnak más járatokkal hazajutni, ennek a költségét szintén a Wizz Air fogja fizetni. Ügyfélszolgálatuk a részletekkel telefonon és elektronikus levélben fogja keresni az érintetteket - olvasható a közleményben.