Az AutoWallis új márkakereskedést nyit Budapesten
A főváros a 9. kerületben található, több mint 2 ezer négyzetméteres kereskedelmi- és szolgáltató központban a bemutatóterem mellett egy 17 állásos szerviz is helyet kap.
A közleményben Antal Péter, az AutoWallis kiskereskedelmi üzletágának vezetője kifejtette: a lépést az indokolta, hogy a magyar piacon a Renault és Dacia gépjárművek mintegy felét Budapesten értékesítik, és a vállalati flottabeszerzésekről is jellemzően a fővárosban döntenek. Az újabb márkakereskedés így várhatóan érdemben hozzájárul az AutoWallis növekedéséhez, és a kiskereskedelem mellett támogatja a régió 16 országában jelenlévő vállalat nagykereskedelmi tevékenységét és mobilitási szolgáltatásait is.
Az AutoWallis és a Salvador Caetano együttműködése 2022-ben indult, amikor a Renault Hungária felvásárlásával a csoportok által alapított cég tulajdonába került a Renault, a Dacia és az Alpine márkák kizárólagos magyar importőri joga.
Az AutoWallis felidézte, hogy a május elején bemutatott frissített növekedési stratégiájában azzal számol, hogy 2028-ig a tavalyi több mint duplájára, akár 750 milliárd forintra emelkedhet árbevétele, és EBITDA nyeresége, valamint adózás előtti eredménye is ugyanilyen mértékben, 40 milliárd, illetve 25 milliárd forintra ugorhat. A jelenleg 24 márkát képviselő társaság tervei szerint 2028-ra a csoport által eladott gépjárművek száma elérheti a 100 ezer darabot, amelyből 25 ezer értékesítését a kiskereskedelmi üzletágtól várják.
Az AutoWallis Nyrt. részvényeivel a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) prémium kategóriájában kereskednek. A részvény 151,5 forinton zárt kedden; az elmúlt egy évben legalacsonyabb árfolyama 88,6 forint, a legmagasabb 168 forint volt.