Az E.ON Hungária Csoport egységesíti informatikai rendszereit

Az átállásban érintett ügyfelek júniusban és júliusban változásokat tapasztalhatnak az ügyintézésben, például a megszokottnál később kaphatnak számlát, bizonyos ügytípusoknál hosszabb átfutási idővel számolhatnak.
A hibabejelentések és visszakapcsolások kezelése, az előre fizetős mérők töltése változatlanul elérhető lesz az átállás ideje alatt is.
A legfontosabb változások között említették, hogy június 29-től megszűnik az ELMŰ Hálózati Kft. ügyfelei által használt online ügyfélszolgálat, június 20-tól nem lesz elérhető az E.ON Hálózat mobilapplikáció.
Július 10-től az E.ON budapesti és Pest vármegyei ügyfelei is az eon.hu/ugyintezes online oldalon, illetve az E.ON Ügyfélszolgálat applikációban intézhetik ügyeiket.
Az ELMŰ Hálózati Kft.-vel júliustól az aramhalozat@eon.hu e-mail címen és a 7602 Pécs, Pf. 400 postai címen tudnak kapcsolatba lépni az ügyfelek. Júliustól új bankszámlaszámot használ az ELMŰ Hálózati Kft., azt tanácsolják az ügyfeleiknek, hogy utalás előtt ellenőrizzék azt.
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. felhívta a Budapesten és Pest vármegyében élők figyelmét, hogy akiknek 2025. június 22. és július 15. közé esik az éves leolvasási időszaka vagy okosmérővel rendelkezik, akár 3 hetes csúszást is tapasztalhat az elszámoló számla érkezésében.
Hozzátették, hogy részletes információ az E.ON Változások az ügyintézésben (https://www.eon.hu/elmu-valtozasok), valamint a https://mvmnext.hu/eonhalozatvaltozasok oldalon olvasható.