Döntöttek! A nyugdíjasoknak mostantól már nem kell sorban állniuk sem!

Az online ügyintézés igénybevételéhez elegendő egyszeri regisztráció bármely kormányablaknál, ezt követően a nyugdíjasok többféle dokumentumhoz elektronikus úton is hozzáférhetnek.
Az elektronikus ügyintézési lehetőségek között szerepel többek között a hozzátartozói nyugdíj iránti kérelem benyújtása, a nyugdíj folyósítási módjának módosítása, lakcímváltozás bejelentése, valamint bármilyen fontos információ közlése a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság felé – mindezt otthoni számítógépről, kényelmesen el lehet intézni.
A szolgáltatás igénybevételéhez csupán egy alkalommal szükséges felkeresni egy kormányablakot a regisztráció elvégzéséhez – hívja fel a figyelmet a Államkincstár.
Az űrlapok benyújtásához segítséget lehet kérni a 1818-as telefonszámon, ahol a nap bármely szakában, akár lépésről lépésre is útmutatást nyújtanak az ügyintézéshez.