Előző évben havonta átlagosan több mint nyolcszázezer hirdetés került fel a Jófogásra
Naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztráltak az oldalon 2023-ban.
A hirdetési portál ismertette: a legnépszerűbb keresőszó évek óta az "ingyen elvihető", ez tavaly sem változott. Az élbolyban található még az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is.
A legkeresettebb kategóriák között vannak a háztartási nagygépek, a növények, az építőanyagok, a számítástechnika és a szerszámok, eszközök.
A portál tapasztalatai szerint a magyar internetezők egyre inkább, szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak, aminek vannak pénzügyi, valamint a tudatossághoz, fenntarthatósághoz köthető okai is.
A Jófogás 2010. óta Magyarország egyik meghatározó online apróhirdetési platformja, közel 1,5 millió aktív hirdetéssel az oldal havonta csaknem kétmillió felhasználót ér el.