Itt gyűlnek össze a világ vezető márkái
A BLE nevű gigarendezvény márkatulajdonosok, kiskereskedők és gyártók ezreit köti össze, miközben új márkás termékeket és élményeket kívánnak összekötni. A rajongók világa a játékok, az LBE, a divat, a játék, a szórakozás, a művészet, a könyvkiadás, az örökség, az FMCG és egyebek vertikumait lefedi, a BLE pedig segít a résztvevőknek megtalálni a megfelelő partnereket, hogy új és kreatív módon léphessenek kapcsolatba vásárlóikkal, a márkák erejének kihasználásával.
Több mint 150 vállalat a világ minden tájáról – Franciaországból, Németországból, Olaszországból, Spanyolországból, Portugáliából, Dániából, Litvániából, Hollandiából, Svédországból, Svájcból, Ausztriából, Lengyelországból, Írországból, Macedóniából és az Egyesült Királyságból – már regisztráltak a kiállításra, ami több mint 25%-os a növekedés a tavalyi évhez képest.
Közéjük tartoznak a világ vezető márkatulajdonosai, a Paramount, Warner Music Experience, Hasbro, Aardman, Acamar Films, Banijay Brands, Asterix, BANDAI NAMCO, Beanstalk, Brandgenuity, Bulldog Licensing, CAPCOM, Caroline Mickler, Crunchyroll, Cyber Group Studios, FC Barcelona, Gallimard Jeunesse, Imperial War Museum, LMI, Magic Light Pictures, Natural History Museum, Penguin Ventures, Perfetti Van Melle, Sanrio, SEGA, The Wombles, The Pokémon Company, The Smurfs, V&A, Yale University és még sokan mások is.
Több ezer márka képviselteti magát a kiállításon az animációtól a sportig, a művészetekig, a játékokig és még sok másig, így a résztvevők lehetőséget biztosítanak a vezető márkák jogainak megszerzésére, mint pl. Paul Frank, My Little Pony, MTV, Top Gun, Chupa Chups, Asterix & Obelix, Paw Patrol, the Victoria & Albert Museum, The Batman, Hello Kitty, Assassin’s Creed, Peter Rabbit, The Van Gogh Museum, Minions, Jurassic Park, le Petit Prince, Kellogg’s, Sonic the Hedgehog, Sophie la Girafe, Far Cry, és még sokan.
Az idei BLE témája az LBE (location-based experiences), egy engedélyezési kategória, amelynek értéke, kreativitása és lehetőségei exponenciálisan nőttek a zárlati korlátozások feloldása óta. A Licensing Expón a Licensing International felfedte a közelgő Global Licensing Survey legfontosabb statisztikáit, amelyek szerint az LBE értéke 67%-kal nőtt 2022-ben.
Az LBE-t életre keltik a BLE-n egy sor inspiráló funkció révén, beleértve az LBE pavilont magával ragadó kiállítói tartalommal, amelyet a látogatók számára készítettek, hogy végigjárhassák, körüljárhassák és interakcióba léphessenek velük, két LBE-központú vitaindító beszéd, és még sok más. a következő hetekben kell bejelenteni.
A látogatók ingyenesen regisztrálhatnak az 2023. október 4–6. között megrendezésre kerülő szakmai programra.