Karim Toubba a LastPass új vezérigazgatója
Komoly átalakulással járó időszak ez a LastPass számára, és nagyon örülünk, hogy Karim csatlakozott hozzánk és vállalta, hogy ő vezényelje le a cég történetének következő fejezetét – mondta Mike Kohlsdorf. – A biztonság, az újító szellem és a vezetői tapasztalat ideális arányban egyesül benne ahhoz, hogy biztos kézzel vezesse a vállalatot és választ találjon az ügyfelek igényeire. Személye emellett garanciát nyújt a további gyors növekedésre és termékpalettánk fejlődésére is.
Nagy örömmel üdvözöljük Karimot a LastPass új vezérigazgatójaként a cég életének ebben a fontos szakaszában – fűzte hozzá Andrew Kowal, partner, a Francisco Partners befektetési vállalat vezetőségének tagja. – A piacon hatalmas igény mutatkozik biztonságos személyazonosítási technológiák iránt, és a LastPass készen áll arra, hogy stratégiai értéket teremtve valóra váltsa az előtte álló komoly növekedési potenciált.
Karim Toubba, aki korábban a Cisco által 2021 júliusában felvásárolt Kenna Security vezérigazgatói pozícióját töltötte be, huszonöt évnyi biztonságtechnikai vezetői tapasztalat és technológiai vállalatirányítási ismeret birtokában tölti majd be új szerepkörét. Irányítása alatt a Kenna Security a gépi tanulás és a data science eredményeit kihasználva felkavarta piaci állóvizet és létrehozta a kockázat-alapú sebezhetőség-kezelés (Risk-Based Vulnerability Management (RBVM)) néven ismertté vált kategóriát. A közelmúltban a Cisco munkatársaként a Kenna Security integrációját felügyelte, még korábban pedig a Juniper Networks biztonságtechnikai üzletágának termékfejlesztési és stratégiai igazgatója volt.
Nagy várakozásokkal csatlakozom a LastPass csapatához, mert így hatással lehetek a kiberbiztonság egyik legnagyobb és legfontosabb szegmensének, a személyazonosság-kezelési ágazatnak a fejlődésére. Ez az a kritikus első terület, amelyen keresztül a felhasználók megtapasztalják az online szolgáltatásokat, és amely a kibertámadások egyik első számú célpontja is egyben. A LastPass már ma is a jelszókezelési kategória piacvezetője, és most lehetőségünk nyílik a további innovációra és arra, hogy még nagyobb értéket teremtsünk 100 000 vállalati ügyfelünk és világszerte több mint 33 millió regisztrált felhasználónk számára.