Lezárult egy fejlesztés a Trans Lex Work Kft.-nél
A társaság a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) pályázatán mintegy 158,3 millió forintot nyert el a megoldás kifejlesztésére.
Az 1992-ben alapított, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő családi vállalkozás fő tevékenysége a forgógépek karbantartása és nagyjavítása, diagnosztizálása. A budapesti központ mellett Tiszaújvárosban és Százhalombattán van telephelyük, a gépek mérete miatt legtöbbször a megrendelő telephelyén dolgoznak.
A cég megrendelői főleg energetikai cégek, de az olaj- és vegyipar mellett az élelmiszeripar és a növényiolaj-előállító cégek, valamint élelmiszer-ipari vállalatok is fontos ügyfeleik.
Magyar Katalin elmondta: a cég történetének legnagyobb kutatás-fejlesztési projektje et a fejlesztés, amelyen már az NKFIH pályázat 2021-es indulása előtti években elkezdtek dolgozni. A társaság öt év alatt több mint 300 millió forintot fordított a SMART-UP monitoring rendszer kifejlesztésére, amely komplex karbantartás-menedzsment döntéstámogató megoldás.
Ez olyan döntéselőkészítő rendszer, amellyel a forgógépek valós idejű felügyelete biztosítható, ezzel időben jelezhetők a kialakuló hibák, megelőzhetők a nem tervezett leállások, vagy akár üzemleállások, és pontosabban időzíthetők a nagyobb költséggel járó karbantartások - közölte.
A SMART-UP monitoringrendszer közvetlenül működtethető együtt külső számítógépes karbantartás menedzsment rendszerekkel (CMMS).
A cégvezető elmondása szerint a rendszerükkel támogatott előrejelző karbantartás 30 százalékos költségmegtakarítással járhat, és ezt a tesztidőszak adatai is alátámasztják.
A pilot-üzem lezárulásával a rendszert a cégen belül és egy megrendelőnél már használják, és megkezdték kiajánlását a további partnerek felé - mondta.
A társaság nettó árbevétele 2022-ben 1,446 milliárd forint volt az előző évi 1,298 milliárd forint után, adózott eredménye ugyanebben az időszakban 122,215 millió forintról 219,336 millió forintra nőtt.A társaság a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) pályázatán mintegy 158,3 millió forintot nyert el a megoldás kifejlesztésére.
Az 1992-ben alapított, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő családi vállalkozás fő tevékenysége a forgógépek karbantartása és nagyjavítása, diagnosztizálása. A budapesti központ mellett Tiszaújvárosban és Százhalombattán van telephelyük, a gépek mérete miatt legtöbbször a megrendelő telephelyén dolgoznak.
A cég megrendelői főleg energetikai cégek, de az olaj- és vegyipar mellett az élelmiszeripar és a növényiolaj-előállító cégek, valamint élelmiszer-ipari vállalatok is fontos ügyfeleik.
Magyar Katalin elmondta: a cég történetének legnagyobb kutatás-fejlesztési projektje et a fejlesztés, amelyen már az NKFIH pályázat 2021-es indulása előtti években elkezdtek dolgozni. A társaság öt év alatt több mint 300 millió forintot fordított a SMART-UP monitoring rendszer kifejlesztésére, amely komplex karbantartás-menedzsment döntéstámogató megoldás.
Ez olyan döntéselőkészítő rendszer, amellyel a forgógépek valós idejű felügyelete biztosítható, ezzel időben jelezhetők a kialakuló hibák, megelőzhetők a nem tervezett leállások, vagy akár üzemleállások, és pontosabban időzíthetők a nagyobb költséggel járó karbantartások - közölte.
A SMART-UP monitoringrendszer közvetlenül működtethető együtt külső számítógépes karbantartás menedzsment rendszerekkel (CMMS).
A cégvezető elmondása szerint a rendszerükkel támogatott előrejelző karbantartás 30 százalékos költségmegtakarítással járhat, és ezt a tesztidőszak adatai is alátámasztják.
A pilot-üzem lezárulásával a rendszert a cégen belül és egy megrendelőnél már használják, és megkezdték kiajánlását a további partnerek felé - mondta.
A társaság nettó árbevétele 2022-ben 1,446 milliárd forint volt az előző évi 1,298 milliárd forint után, adózott eredménye ugyanebben az időszakban 122,215 millió forintról 219,336 millió forintra nőtt.