Magyar sport tech céget díjaztak a futballvilág innovátorai
A többnyire holland futball szervezetek - KPMG, AFC Ajax, KNVB, Johan Cruyff ArenA, Eredivisie – és a City Football Group által közösen megrendezett versenyre az iparág leginnovatívabb startupjait hívták meg, hogy bemutassák megoldásukat, hogyan birkóznak meg a futball ipar legjelentősebb kihívásaival.
A „Personalised Fan Journey” kategória egyik győzteseként került ki a Seyu, akik megoldásukkal lehetővé teszik, hogy a szurkolók nemcsak a stadionokból, hanem távolról is tudják biztatni csapatukat a pályán. A Seyu egyedülálló technológiával építi a szurkolók és kedvenc csapatuk/sportolójuk közötti mélyebb érzelmi köteléket, miközben a sportszervezetek több, igen fontos kihívásaira is választ nyújt üzletileg.
"Az elismerés nagy megtiszteltetés számunkra és hálásak vagyunk Marc Rondagh-nak (Marketing és Kereskedelmi Igazgató) és az Eredivisie csapatának, hogy minket választottak, és elismerik a megoldásunk erejét, hogy szurkolók millióinak szerezzen örömet." - mondta Vecsernyés Tamás, a Seyu ügyvezetője. "Ez az elismerés megerősíti bennünk azt, hogy a sport iparágban egyre nagyobb a nyitottság az innovatív megoldásokra, mint a Seyu és hogy Magyarországról is lehet világszerte elismert, sikeres sport tech céget építeni."
A kiválasztásnak köszönhetően az elkövetkező hónapokban a Seyu-nak lehetősége lesz közös munkához látni a holland első osztállyal és kidolgozni a legideálisabb üzleti modellt, amely segíti majd az Eredivisie-t a szurkolók globális bevonásában és a stadionokon belüli meccsnapi élmény tovább fokozásában.