Megnyitja első magyarországi márkaüzletét a Fjällräven

Magyarországon is partner márkaüzlettel bővíti kínálatát a világ egyik legnépszerűbb túrafelszerelés-gyártója, a Fjällräven. Az Európában mostanáig tizennégy üzlettel rendelkező svéd outdoor márka termékei 2010 óta érhetőek el a hazai vásárlók számára. Piaci jelenlétének további erősítése érdekében a Fjällräven 2024. augusztus 15-én nyitja meg első magyarországi partner márkaboltját a budapesti MOM Park bevásárlóközpontban. A bolthálózat bővítését indokolja, hogy a fizikai üzletek globális szinten is kiemelt jelentőséggel bírnak az outdoor termékek értékesítésében. Ezt jól mutatja, hogy a vállalat eredményei alapján az online értékesítés aránya nem érte el a 20%-ot, vagyis a vásárlók továbbra is a termékek személyes beszerzését preferálják.

Megnyitja első magyarországi márkaüzletét a Fjällräven

1960-as alapítása óta a Fjällräven töretlen célja a természetjárás népszerűsítése. Már a kezdetektől azon dolgoznak, hogy minél több embert inspiráljanak arra, hogy a négy fal közül kimozdulva fedezzék fel a természet szépségeit, hiszen a természetben töltött idő köztudottan jó hatással van nemcsak a testi, de a mentális egészségre is.

Emellett a márka számára kiemelten fontos cél a természet megóvása, éppen ezért fejlesztéseik során alapvető szempont, hogy termékeik a lehető legteljesebb mértékben segítsék a környezet megóvását (legyen szó anyagválasztásról, tartósságról, vagy funkcionalitásról), valamint hangsúlyt fektetnek a természetjárók edukálására is.

A vásárlókkal személyes találkozásra és a közvetlen tanácsadásra lehetőséget kínáló, fizikai üzletek az online rendelési lehetőségek terjedése mellett is kulcsszerepet játszanak az outdoor termékek értékesítésében. Ezt jól mutatja, hogy a Fjällräven márkát is magában foglaló Fenix Outdoor 2023. évi üzleti eredményei alapján az online értékesítés aránya 20 százalék alatti maradt (19,9%). A márkaüzlet-hálózat építésével a Fjällräven fokozni tudja az értéklánc feletti kontrollt, és egyben szorosabb kapcsolatot alakíthat ki a végfelhasználókkal, ennek köszönhetően pedig még jobban rálát a változói fogyasztói igényekre és a piaci trendek alakulására, és gyorsabban is tud reagálni azokra. Éppen ezért a vállalat a kiskereskedelmi jelenlétének erősítésével kívánja megalapozni további organikus növekedését. 

A Fjällräven Európában mindezidáig tizennégy márkaüzletet működtetett. Ez a hálózat bővül most tovább az első magyarországi partner márkabolttal, amely augusztus 15-én nyitja meg kapuit Budapesten, a MOM Park bevásárlóközpont 1. emeletén (közvetlenül a mozi bejárata mellett), ahol a természetjárás szerelmesei megtalálhatnak minden szükséges öltözetet és felszerelést outdoor kalandjaikhoz, szakértői tanácsokat kaphatnak a felszerelésválasztáshoz, de meglévő termékeik javításában is segítséget kaphatnak. Az üzletet a Sarki Róka Kft.-vel partnerségben nyitják meg.

„Több mint 14 éve léptünk be termékeinkkel a magyar piacra, és azóta a prémium minőséget képviselő, funkcionális és fenntartható outdoor termékek iránti kereslet növekedése mellett örömmel tapasztaltuk, hogy a márka hazai kedvelői egy aktív, természetszerető közösséggé kovácsolódtak. Mi is sok új barátságot is kötöttünk: így tekintünk vásárlóinkra és partnereinkre. Az elmúlt évek építkezésének eredményeként legújabb európai márkaüzletünk most Budapesten nyithatja meg kapuit, s így termékeink immár teljes választéka elérhetővé válik a magyar túrázók számára. Ennek köszönhetően pedig, eredeti küldetésünknek megfelelően még több embert ösztönözhetünk a természet felfedezésére” – hangsúlyozta Harald Heim, a Fenix Outdoor Emerging Markets operatív vezetője.

"Nagyon örülök, hogy a Fjällrävennel kötött partnerségünknek köszönhetően közösen megnyithatjuk a nagy múltú outdoor márka első üzletét Budapesten. Szemléletmódunk és célunk közös: a lehető legtöbb embert szeretnénk a szabadba csábítani, és funkcionális, tartós termékekkel segítünk nekik abban, hogy örömteli és felejthetetlen pillanatokat éljenek át a természetben. Mindannyian azért dolgozunk, hogy a MOM Parkban helyet kapó márkaboltunk legyen a magyarországi outdoor kalandok legújabb kiindulópontja." – mondta el Bringye Péter, a Sarki Róka Kft. tulajdonos-ügyvezetője.

Vállalkozásokat tehetnek tönkre a zsarolóvírus-támadások

A zsarolóvírus-támadások nemcsak technikai fennakadásokkal vagy átmeneti anyagi veszteségekkel járhatnak, egy vállalkozás bukását is jelenthetik: az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint a sikeres védekezés kulcsa az, hogy egy cég üzleti stratégiája képes-e megelőzni a bajt, illetve felkészült-e a helyreállításra.
2025. 11. 22. 09:00
Megosztás:

A középkorúak még mindig 20 százalékos inflációt éreznek

Sokkal magasabb pénzromlást éreznek a középkorúak, mint amit a hivatalos számok tükröznek. A K&H biztos jövő index harmadik negyedéves felmérése szerint a 30-59 évesek úgy hiszik, idén szeptemberben átlagosan 21 százalék volt az éves infláció. Ez a vélt drágulási tempó szinte megegyezik a tavaly ilyenkor mért értékkel, ami arra utal, hogy a lakosság jelentős része nem hiszi el, hogy lassul az áremelkedés. A legtöbben a következő évben is tartósan magas, de mérséklődő ütemű áremelkedésre számítanak.
2025. 11. 22. 07:00
Megosztás:

Az új lakások ára vidéken is látványosan változik, de nem mindegy, hogy hol vizsgálódunk

A vármegyeszékhelyek között hatalmas különbségek alakultak ki az elmúlt három évben, és a trendek is kezdik kirajzolni a jövő irányát. Debrecen az új király. A 2024-es zöld kör toronymagasan a legmagasabban áll, 1,1 millió forint körüli négyzetméterárral. És ez nem véletlen. Az ipari beruházások, az egyetemi városfejlesztés és a külföldi munkaerő beáramlása mind felfelé húzzák az árakat. A város ma már árban megelőzi Győrt és Székesfehérvárt is, ami történelmi fordulat. Összességében a nagy, ipari és egyetemi központok (Debrecen, Győr, Székesfehérvár) húzzák felfelé az országos átlagot. A közepes méretű városok már stabilizálódnak. A keleti és déli perifériák pedig továbbra is olcsók, de legalább elérhetők maradtak a fiatalok számára. A kérdés az, vajon meddig bírja Debrecen a tempót, és lesz-e vidéki város, amely a következő években utoléri?
2025. 11. 22. 06:00
Megosztás:

Hollywoodi együttműködés emeli tovább a magyar filmipart

A United Illusions Virtual Production Studio stratégiai partnerségre lépett a Los Angeles-i Orbital Studios-szal. A két stúdió a jövőben közösen dolgozik azon, hogy tapasztalataikra építve tovább fejlesszék azokat a technikai és produkciós folyamatokat, amelyek még hatékonyabbá tehetik a virtuális filmgyártást, illetve alapot adnak a közös projektek megvalósításához. A partnerség a tudásmegosztásra és a közös innovációra épül, új lehetőségeket teremtve mind az európai, mind az amerikai produkciók számára. Az együttműködés Magyarország pozícióját is tovább erősíti a globális filmiparban, hiszen a magas technológiai színvonal versenyképes gyártási feltételekkel párosul.
2025. 11. 22. 05:00
Megosztás:

All inclusive kényelem, váratlan költségek nélkül

A nyaralás ma már nem csupán a pihenésről szól: a családok egyre inkább pénzügyi döntésként kezelik. A megfelelően megválasztott utazási forma – például az all inclusive – nemcsak kényelmet, hanem gazdasági stabilitást is nyújt, miközben előre tervezhetővé teszi az év egyik legnagyobb kiadását.
2025. 11. 22. 04:00
Megosztás:

Szolnokon leleplezték a GYSEV FLIRT InterCity motorvonatának első festett kocsiszekrényét

Új fejezet kezdődik a magyar vasúti járműgyártás történetében: a Stadler szolnoki üzemében ünnepélyes keretek között leleplezték a GYSEV FLIRT InterCity motorvonat-flottájának első festett kocsiszekrényét. A projekt 30 év után az első InterCity-motorvonat beszerzés Magyarországon, amelynek komponensei a 15 éves szolnoki gyárban fognak elkészülni, magyar szakértelemmel és svájci precizitással.
2025. 11. 22. 03:00
Megosztás:

Miért ezek a legdrágább utcák Magyarországon?

Megjelent a KSH Ingatlanadattár legfrissebb kiadása, amely vármegyénként, megyei jogú városonként és utcánként mutatja be a 2024-ben értékesített családi házak, társasházi lakások és panellakások átlagos négyzetméterárait.
2025. 11. 22. 02:00
Megosztás:

Nyugdíjasként dolgoznál? Most itt a nagy lehetőség!

A megélhetési szempontok és a közösséghez tartozás érzése egyaránt ösztönzi a dolgozó nyugdíjasokat – derül ki a WHC Csoport, Magyarország egyik legjelentősebb HR-szolgáltatójának adataiból.
2025. 11. 22. 01:00
Megosztás:

A Bitcoin ismét visszaesett 85 ezer dollárra, közelítve a „maximális fájdalom” szintjéhez – Így vészelheted át ezt az időszakot anélkül, hogy egyetlen dollárt is veszítenél

A Bitcoin ismét csökkenő pályára került, most az 85 ezer dolláros zónát érintve, amellyel közelebb került, mint valaha, ahhoz a szinthez, amelyet az elemzők a piac „maximális fájdalom” pontjaként emlegetnek.
2025. 11. 21. 23:30
Megosztás:

A Digitap ($TAP) 0,03 dolláron és Dogecoin 16 centen – Melyik éri el előbb az 1 dollárt?

A mémcoinok világában a Dogecoin kétségtelenül vad utat járt be. Azonban sok szakértő úgy véli, hogy a Dogecoin esetében a további árfolyamemelkedés korlátozott a 16 centes szint fölé.
2025. 11. 21. 23:00
Megosztás:

Hány darab XRP tokent vásárolhat meg hét ETF egy év alatt?

Egy friss <a href="https://x.com/ChadSteingraber/status/1991182301170991472?s=20" target="_blank">elemzés</a>, melyet Chad Steingraber kriptostratéga készített, meglepő előrejelzést ad az XRP ETF-ek általi felhalmozásáról. A tanulmány szerint az első hullámban induló XRP spot ETF-ek már önmagukban is jelentős hányadát halmozhatják fel a kriptovaluta forgalomban lévő kínálatának mindössze egy éven belül.
2025. 11. 21. 22:30
Megosztás:

Top 5 új kriptovaluta előértékesítés 2025 novemberében, 10-szeres növekedési potenciállal (és miért a Digitap ($TAP) az első számú)

A kriptovaluta előértékesítések továbbra is a legmegbízhatóbb lehetőségek közé tartoznak, ha valaki korai, akár tízszeres megtérüléssel kecsegtető projekteket keres. Mivel a közepes és nagy kapitalizációjú coinok nehézségekkel küzdenek, a piaci helyzet pedig bizonytalan, egyre több kereskedő fordul a korai fázisban lévő projektek felé, ahol a hozamlehetőség nagyságrendekkel magasabb.
2025. 11. 21. 22:00
Megosztás:

A Bitget vadonatúj, sztárszereplős videósorozatot indít LALIGA-sztár Julián Álvarezzel

A világ legnagyobb Universal Exchange-e, a Bitget (bitget.com) elindította háromrészes videós kampányát, amelyben a LALIGA és az Atlético de Madrid kiemelkedő játékosa, Julián Álvarez szerepel.
2025. 11. 21. 21:30
Megosztás:

Magyar Vöröskereszt: csalók telefonálnak a szervezet nevében

Csalók telefonálnak a a Magyar Vöröskereszt nevében, pénzt kérnek arra hivatkozva, hogy mikuláscsomagokra gyűjtenek - közölte a szervezet pénteken az MTI-vel.
2025. 11. 21. 21:00
Megosztás:

Napelemparkot épített Vácon az MVM tagvállalata egy helyi cég számára

Az MVM Csoport tagvállalata, az MVM Optimum napelemparkot épített Vácon, a ZOLLNER Elektronik telephelyén – közölte az MVM pénteken az MTI-vel.
2025. 11. 21. 20:00
Megosztás:

Gyengült a forint pénteken

Gyengült pénteken a forint a főbb devizákkal szemben a kora reggeli jegyzéséhez képest a bankközi piacon. A hetet vegyes eredménnyel fejezte be, a havi kezdésnél erősebben áll.
2025. 11. 21. 19:00
Megosztás:

Olaszországban több mint ötmillió bevándorló él

Olaszországban több mint ötmillió letelepedett bevándorló él, több mint harminc százalékuk muszlim, valamint több százezerre teszik az illegális bevándorlók számát, akiket állami forrásokból látnak el - derült ki az olasz szakszervezetek közös statisztikai összefoglalójából, amelyet Rómában mutattak be.
2025. 11. 21. 18:00
Megosztás:

Az online kaszinópiac növekedése és befektetési lehetőségei

A magyarországi online kaszinópiac jelentős növekedést mutat az elmúlt években. Az iparág folyamatosan alkalmazkodik az új technológiákhoz, ami új befektetési lehetőségeket kínál. A következő évek még nagyobb potenciált rejtenek a befektetők számára.
2025. 11. 21. 17:37
Megosztás:

Népegészségügyi központ: terjed a hepatitis A vírusa

Továbbra is terjed a hepatitis A vírusa, a kézmosás a legjobb megelőzés - írta a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ (NNGYK) az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében.
2025. 11. 21. 17:00
Megosztás:

NAV: bárki elmondhatja a véleményét az e-számla koncepcióról

Szakmai észrevételeket és javaslatokat vár 2026. január 20-ig közösen kidolgozott e-számla koncepciójára a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) és a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), a koncepció már elérhető a NAV honlapján - közölte az adóhivatal az MTI-vel pénteken.
2025. 11. 21. 16:00
Megosztás: